Die DaF Lehrwerke und die Prufungen im Niveau A1 in Griechenland = Τα διδακτικά βιβλία και οι εξετάσεις γερμανικής γλώσσας στο επίπεδο Α1 στην Ελλάδα

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Die DaF Lehrwerke und die Prufungen im Niveau A1 in Griechenland = Τα διδακτικά βιβλία και οι εξετάσεις γερμανικής γλώσσας στο επίπεδο Α1 στην Ελλάδα

BAKA EUGENIA

ΠερίληψηΤο θέμα αυτής της διπλωματικής διατριβής είναι: «Το μάθημα Γερμανικά σαν Ξένη Γλώσσα ( DaF) και οι εξετάσεις στο επίπεδο Α1 στην Ελλάδα ». Το ερέθισμα για την εργασία μου ήταν η προτίμησή μου για τους αρχάριους μαθητές. Είναι ενδιαφέρον να παρατηρείς, γιατί κάποιος άνθρωπος αποφασίζει την εκμάθηση ξένης γλώσσας. Τα περισσότερα παιδιά μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα στο δημοτικό λόγω των επιθυμιών της οικογένειας.. Οι ενήλικοι αποφασίζουν συνήθως είτε λόγω της διασκέδασης στην εκμάθηση ξένων γλωσσών είτε από καθαρή χρησιμότητα. Οι κύριοι λόγοι, γιατί ένας Έλληνας θα έπρεπε να επιλέξει τα γερμανικά σαν ξένη γλώσσα, παρουσιάζονται σε πρόσφατο άρθρο του Συλλόγου Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας. Η θέση και η αξία της γερμανικής γλώσσας, καθώς και οι βασικές αρχές της εκμάθησης Γερμανικής Γλώσσας( DaF) αναφέρονται στην αρχή αυτής της εργασίας. Οι προσωπικές ιδιότητες του μαθητή, όπως και το κίνητρο, είναι βασικοί παράγοντες για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Στη συνέχεια παρουσιάζω τους κανόνες, τους οποίους έχει θεσπίσει το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για τις Γλώσσες (GERfS), για να πάρει κάποιος μια ιδέα, τι θα πρέπει να κάνει ένας μαθητής, ώστε να χρησιμοποιεί μια ξένη γλώσσα επικοινωνιακά, και ποιες γνώσεις και δεξιότητες πρέπει να αναπτύξει. Ιδιαίτερη αξία δίνεται στις δραστηριότητες και τις στρατηγικές στο επίπεδο Α1, επειδή τα διδακτικά μέσα και οι εξετάσεις για αυτό το επίπεδο είναι το κύριο θέμα της εργασίας μου. Το είδος αξιολόγησης για κάθε εξέταση, τα κριτήρια για τα τεστ και τις εξετάσεις, όπως και η εκτίμηση του μαθήματος ακολουθούν, ώστε γίνει σαφές, υπό ποιους όρους ένας υποψήφιος αξιολογείται. Στη συνέχεια παρουσιάζω τα βιβλία για το δημοτικό και το γυμνάσιο, για να εξετάσω εάν και σε ποιο μέτρο αυτά είναι σε αντιστοιχία με τους κανόνες του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις Γλώσσες. Ακολουθούν οι δύο εξετάσεις, της Palso και του Goethe, προκειμένου να καθοριστεί, εάν η παρουσίαση και η επεξεργασία των ασκήσεών τους είναι σε αναλογία με το αντίστοιχο επίπεδο γνώσης Α1. Τελευταία κάνω μια σύγκριση μεταξύ όλων των προαναφερθέντων στοιχείων και εκφράζω την άποψή μου σχετικά.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:42:19Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.