Zur Beurteilung der Prufungsteile ''Leseverstehen'' und ''Schriftlicher Ausdruck'' der Prufung ''Fit in Deutsch 2'' des Goethe Instituts auf dem A2-Niveau = Αξιολόγηση των επιμέρους εξετάσεων ''Κατανόηση Γραπτού Λόγου'' και ''Παραγωγή Γραπτού Λόγου'' της εξέτασης ''Fit in Deutsch 2'' του Ινστιτούτου Goethe στο επίπεδο Α2

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Zur Beurteilung der Prufungsteile ''Leseverstehen'' und ''Schriftlicher Ausdruck'' der Prufung ''Fit in Deutsch 2'' des Goethe Instituts auf dem A2-Niveau = Αξιολόγηση των επιμέρους εξετάσεων ''Κατανόηση Γραπτού Λόγου'' και ''Παραγωγή Γραπτού Λόγου'' της εξέτασης ''Fit in Deutsch 2'' του Ινστιτούτου Goethe στο επίπεδο Α2

ΞΑΝΘΑΚΗ ΑΝΝΑ

ΠερίληψηΘέμα της προκείμενης εργασίας είναι η αξιολόγηση των επιμέρους τμημάτων „Κατανόηση κειμένου“ και „Γραπτή έκφραση“ της εξέτασης „Fit in Deutsch 2“ , που στοχεύει στο δίπλωμα Fit 2 του Goethe-Institut και αντιστοιχεί στο επίπεδο Α2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες. Στόχος της εργασίας είναι να φανεί αν η εξέταση εκπληρώνει τον σκοπό της και αν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις γλωσσικές ικανότητες των υποψηφίων στην γραπτή επικοινωνία. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό. Στο πρώτο μέρος περιγράφονται οι βασικές αρχές για την αξιολόγηση των τέστ και στο δεύτερο μέρος με βάση τις ίδιες θεωρητικές αρχές, αξιολογείται η αναφερόμενη εξέταση. Το θεωρητικό μέρος αρχίζει με μία ανάλυση των γλωσσικών τεστ και τους στόχους τους. Γίνεται σχολιασμός των γλωσσικών ικανοτήτων όσον αφορά την κατανόηση κειμένων και την γραπτή έκφραση καθώς της αντίστοιχης βαρύτητας που έχουν στην εξέταση. Ακολουθεί η περιγραφή των θεωρητικών μοντέλων των γλωσσικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων των Bachman/Palmer και του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες. Παρατίθενται η κλασσική θεωρία, η θεωρία των πιθανοτήτων και τα κριτήρια αξιολόγησης που διατυπώνει η κλασσική θεωρία και είναι βασικά για την ποιότητα των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης. Ακολουθεί η παράθεση των διαφορετικών ειδών τεστ και τύπων ασκήσεων βάσει των χαρακτηριστικών στοιχείων τους. Το θεωρητικό  μέρος αρχίζει με την περιγραφή της συνολικής εξέτασης „Fit in Deutsch 2“. Ακολουθούν η εφαρμογή του τεστ και η αξιολόγησή του, βάσει της ήδη αναφερθείσης θεωρίας. Υπολογίζονται ο βαθμός δυσκολίας, η αξιοπιστία και ο βαθμολογικός μέσος όρος των επιμέρους τμημάτων αλλά και της συνολικής εξέτασης. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά η διαδικασία που ακολουθήθηκε και τα αποτελέσματα αυτής της εργασίας. Πρέπει να τονιστεί ότι οι γνώσεις στους τομείς της μέτρησης και της αξιολόγησης των επιδόσεων στις ξένες γλώσσες είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την κατασκευή και την αξιολόγηση έγκυρων τεστ.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2013-12-16T10:42:21Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.