Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ BRANDING ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ BRANDING ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥΛΛΑ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2012-01-04
2013-12-16T10:53:45Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.