G-internet portal [Cd-rom] : διερεύνηση τεχνικών παραμέτρων και πιλοτική ανάπτυξη σύγχρονης δικτυακής πύλης γραφιστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο : εφαρμογή πρόσβασης στη διαδικτυακή πύλη με χρήση σύγχρονων ασυρματικών δικτύων : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
G-internet portal [Cd-rom] : διερεύνηση τεχνικών παραμέτρων και πιλοτική ανάπτυξη σύγχρονης δικτυακής πύλης γραφιστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο : εφαρμογή πρόσβασης στη διαδικτυακή πύλη με χρήση σύγχρονων ασυρματικών δικτύων : [Διπλωματική διατριβή]

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Ο σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιαςσύγχρονης Δικτυακής Πύλης Γραφιστικού Περιεχομένου στον τομέα των ΓραφικώνΤεχνών, όπου οι Ομάδες Ενδιαφέροντος θα έχουν τη δυνατότητα λήψηςπληροφοριών Γραφιστικού Περιεχομένου, διασφαλίζοντας τις απαιτήσεις τωνχρηστών.Η ανάπτυξη βασίζεται σε κατάλληλες αρχιτεκτονικές και σε τυποποιημένηπλατφόρμα ανάπτυξης Εφαρμογών Διαδικτύου και διαχείρισης περιεχομένου, ώστε ηπύλη να ικανοποιεί το σύνολο των προδιαγραφών, όπως εύκολη και κατανοητήπρόσβαση για όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων καιατόμων με ειδικές ανάγκες. Γίνεται διερεύνηση των προδιαγραφών πρόσβασης στονδικτυακό ιστότοπο μέσω ασυρματικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας και συζητείται ηποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών (Quality of Service).Η πιλοτική αυτή εφαρμογή έχει ως σκοπό να θέσει κριτήρια για την υιοθέτηση νέωνΤηλεματικών Υπηρεσιών Διαδικτύου δομημένων σε περιβάλλον Πολυμέσων και γιαχρήστες των Γραφικών Τεχνών.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:53:53Z
2008-01-08


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.