How to motivate adolescent learners in a public senior high school : experimenting on assigning a project and working with groups based on learners' multiple intelligences
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
How to motivate adolescent learners in a public senior high school : experimenting on assigning a project and working with groups based on learners' multiple intelligences
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ ΑΚΡΙΒΗ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ« Ανάθεσέ µου οτιδήποτε να κάνω και είναι ασύλληπτη η επιθυµία που έχω να κάνω κάτι άλλο». Με αυτά τα λόγια ο Β. Shaw τόνισε τη σηµασία του κινήτρου που πρέπει να δίνεται σε ένα άτοµο για να εκτελέσει οποιοδήποτε καθήκον του ανατεθεί. Όµως, παρά την ύπαρξη ή µη κινήτρου, κάθε άνθρωπος βρίσκει ορισµένες δραστηριότητες περισσότερο ή λιγότερο ελκυστικές σε σύγκριση µε κάποιες άλλες. Αυτή η ανοµοιοµορφία δε σηµαίνει ότι κάποια άτοµα είναι εγγενώς κατώτερα από άλλα, αλλά ότι σε κάθε άνθρωπο υπάρχουν κάποια δυνατά ή αδύνατα σηµεία που τον κάνουν να ξεχωρίζει. Από εκπαιδευτική άποψη, η πρόκληση βρίσκεται στο να µπορεί ο καθηγητής να διακρίνει τις διάφορες κλίσεις του µαθητή και να τις ενισχύει σε κάθε του δραστηριότητα. Σκεπτόµενη ποια εκπαιδευτική στρατηγική να ακολουθήσει, ώστε να προτρέψει τους εφήβους µαθητές της να αποδεχτούν την Αγγλική γλώσσα σαν ένα µάθηµα που µπορεί να τους εξάψει το ενδιαφέρον, η συγγραφέας (εφ εξής «η καθηγήτρια») αποφάσισε να τους αναθέσει να κάνουν ένα σχέδιο εργασίας (project), χωρίζοντάς τους σε οµάδες ανάλογα µε τις δεξιότητές τους. Αναλαµβάνοντας αυτόν τον εποικοδοµητικό ρόλο οι µαθητές, άτω από την κατάλληλη καθοδήγηση της καθηγήτριας, µπορούν να οδηγηθούν σε υψηλό βαθµό απόδοσης και να εξασφαλίσουν τη µάθηση που εµπεριέχει η εν λόγω δραστηριότητα. Με το σκοπό αυτό η καθηγήτρια ελπίζει κάποιες από τις ιδέες της να φανούν χρήσιµες σε συναδέλφους που ζητούν να πειραµατιστούν σε καινοτόµες µεθόδους διδασκαλίας και να τις ενσωµατώσουν στο µάθηµά τους.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.