Designing lessons to foster 2nd grade students'motivation in greek senior high school
ΑΘΑΝΑΣΕΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗΕίναι ιδιαίτερα δύσκολο για το δάσκαλο της Αγγλικής να διατηρήσει το ενδιαφέρον των μαθητών της δευτέρας τάξης του δημόσιου Λυκείου. Ωστόσο, αφού προηγουμένως γίνει αναφορά στη θεωρεία την σχετική με L2 Motivation, με αυτή την εργασία γίνεται μια προσπάθεια να ενδυναμωθει το ενδιαφέρον των μαθητών με τη βοήθεια μιας συμπληρωματικής σειράς μαθημάτων τα οποία σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προτάσεις των μαθητών. Το επίπεδο ενδιαφέροντος των μαθητών έγινε γνωστό με τη βοήθεια ενός ερωτηματολόγιου. Τέλος, αξιολογώντας τα αποτελέσματα της όλης απόπειρας μέσα από ένα ερωτηματολόγιο, συμπεραίνεται ότι, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των μαθητών και σχεδιάζοντας τα κατάλληλα μαθήματα, το ενδιαφέρον των μαθητών μπορεί να διατηρηθεί.