Fostering young learners' (aged 9-10) communicative skills through games

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Fostering young learners' (aged 9-10) communicative skills through games

ΤΣΑΐΡΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΣτις μέρες μας είναι αποδεκτό το γεγονός ότι η διαδικασία και η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, όχι μόνο μπορεί αλλά πρέπει να είναι ευχάριστη. Κύριο μέλημα των καθηγητών ξένων γλωσσών είναι όχι μόνο να δώσουν στους μαθητές τους κάποια στοιχεία της ξένης γλώσσας, αλλά να τους βοηθήσουν να χρησιμοποιούν την ξένη γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας, να αναπτύξουν, δηλαδή, επικοινωνιακές δεξιότητες. Για να πετύχουν αυτό το σκοπό, τα παιχνίδια παίζουν σπουδαίο ρόλο στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας και οδηγούν στην ανάπτυξη επικοινωνιακής ικανότητας. Το γεγονός ότι η έννοια των παιχνιδιών συνδέεται συχνά με έννοιες όπως η διασκέδαση και η χαλάρωση, αποδεικνύει ότι η θέση τους στη γλωσσική διδασκαλία είναι περιθωριακή ή τελείως ασήμαντη. Παρόλα αυτά, μια προσεκτικότερη εξέταση της παιδαγωγικής αξίας των παιχνιδιών καθώς και της στάσης των μαθητών απέναντί τους, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα παιχνίδια αποτελούν το συνδετικό κρίκο του κόσμου των παιδιών με την τάξη και συντελούν στη δημιουργία ενός κλίματος όπου η δημιουργικότητα και το παιχνίδι βοηθούν στην ανάπτυξη των μαθητών και στην εκμάθηση της γλώσσας. Μπορούν να αποτελέσουν βασικό συστατικό του γλωσσικού μαθήματος, με την προϋπόθεση ότι είναι άρτια σχεδιασμένα, ώστε να επιτυγχάνουν συγκεκριμένους σκοπούς του ξενόγλωσσου προγράμματος. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσας μελέτης είναι να ασχοληθεί με την αποτελεσματικότητα των παιχνιδιών ως μέσο ανάπτυξης επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε μικρούς μαθητές (ηλικίας 9 – 10 ετών), και όχι μόνο ένα ευχάριστο συμπλήρωμα στο γλωσσικό μάθημα.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:03:41Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.