Enhancement of the aural and oral skills through the use of authentic materials in a technical vocational school [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Enhancement of the aural and oral skills through the use of authentic materials in a technical vocational school [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΚΟΡΡΕ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Οι στόχοι και οι αντικειμενικοί σκοποί της διδασκαλίας και εκμάθησης τηςγλώσσας, όπως περιγράφονται από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς τωνΓλωσσών, συμπίπτουν με τους στόχους και τους αντικειμενικούς σκοπούς τηςδιδασκαλίας και εκμάθησης των Αγγλικών για ειδικούς σκοπούς σε ενήλικες.Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό, η διδασκαλία και εκμάθηση της γλώσσας πρέπει ναβασίζεται στην αξιολόγηση των αναγκών των μαθητών και της κοινωνίας, στακαθήκοντα, τις δραστηριότητες και τις διαδικασίες που οι μαθητές πρέπει ναπραγματοποιήσουν, με σκοπό να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες, καθώς και στιςικανότητες και στρατηγικές που χρειάζονται να αναπτύξουν/στηρίξουν για ναεπιτύχουν το στόχο τους.Η παρούσα μελέτη, που διεξήχθη σε ένα Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο,εστιάζει στην ανάλυση των χαρακτηριστικών των ενήλικων μαθητών, των αναγκώνκαι των επιθυμιών τους και στην πρόταση χρήσης αυθεντικού υλικού σε όλα τακαθήκοντα και τις δραστηριότητες που πρέπει να πραγματοποιήσουν. Ο κύριοςσκοπός είναι η ενίσχυση της ακουστικής και προφορικής τους ικανότητας, η οποίαείναι εξαιρετικής σημασίας για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής τους ικανότητας καικατά κάποιο τρόπο είναι παραγκωνισμένη από το πρόγραμμα διδασκαλίας, πουσχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε από το Υπουργείο Παιδείας.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:10:31Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.