Self and peer assessment of speaking in second chance schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)

Self and peer assessment of speaking in second chance schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΙΩΑΝΝΑ ΛΕΙΒΑΔΙ

Το θέμα της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι: Αυτο-αξιολόγηση και Αξιολόγηση από τους συμμαθητές, όσον αφορά στο Προφορικό Μέρος της Αγγλικής Γλώσσας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας . Πιο συγκεκριμένα, το θέμα εστιάζει στη χρήση της αυτο-αξιολόγησης και της αξιολόγησης από συμμαθητές όσον αφορά στο προφορικό κομμάτι της γλώσσας, τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εφαρμοστούν σε συγκεκριμένο μαθησιακό περιβάλλον, τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει πάνω στους μαθητές ως άτομα αλλά και στην τάξη ως σύνολο και την έκταση στην οποία γίνεται αποδεκτό από τους ενήλικους μαθητές. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζονται αυτές οι μέθοδοι αξιολόγησης, το βαθμό αποτελεσματικότητας τους καθώς επίσης και τις αντιδράσεις των μαθητών ως προς αυτές και τον βαθμό στον οποίο αυτές οι τεχνικές είναι φιλικές ως προς τον δάσκαλο όσον αφορά τον χρόνο, το μέρος και το αποτέλεσμα. Αυτό που η συγγραφέας ανακαλύπτει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας είναι ο βαθμός στον οποίο τέτοιες εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης μπορούν να εφαρμοστούν στις τάξεις που αποτελούνται από ενήλικες και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επηρεάσει την μάθηση, όπως και τον βαθμό στον οποίο οι ενήλικες είναι διατεθειμένοι να εμπλακούν σε αυτήν καθώς και τα συναισθήματα τους για αυτές τις καινούριες, για αυτούς, μεθόδους. Ο τρόπος με τον οποίο η συγγραφέας αντιμετωπίζει το ζήτημα είναι ο εξής: διερευνά διάφορα θεματικά πεδία μέσω της βιβλιογραφίας έτσι ώστε να γίνουν περισσότερο κατανοητοί οι διάφοροι όροι και έννοιες ενώ στη συνέχεια οι συγκεκριμένες μέθοδοι αξιολόγησης εφαρμόζονται στην τάξη σε πραγματικές καταστάσεις για να γίνει η αξιολόγηση των ενήλικων μαθητών. Στο τέλος, ζητείται από τους ενήλικες να αξιολογήσουν την όλη διαδικασία και να την σχολιάσουν. Συμπερασματικά, το θέμα μπορεί να βοηθήσει και να ενθαρρύνει την εξέλιξη όχι μόνο των μαθητών αλλά και των καθηγητών, όπως και να παρέχει πληροφορίες πάνω στο θέμα σε όλους τους καθηγητές, άσχετα από το διδακτικό τους αντικείμενο.

Διπλωματική εργασία


Greek
English

2013-12-16T10:10:34Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)