A needs analysis approach to ESP syllabus design teaching technical english at the TEI of Patras department of civil engineering [Cd-rom] : (infrastructure works): [Διπλωματική διατριβή]
A needs analysis approach to ESP syllabus design teaching technical english at the TEI of Patras department of civil engineering [Cd-rom] : (infrastructure works): [Διπλωματική διατριβή]
CHRISTINA KOUTSOUROPOULOU-LAMPAKI
Η μελέτη αυτή αναλύει τη δημιουργία ερωτηματολογίου προκειμένου να διερευνηθούν οι ανάγκες των σπουδαστών για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς. Συγκεκριμένα η μελέτη επικεντρώνεται σε ένα τμήμα του Τ.Ε.Ι./ Πάτρας (Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος) που αφορά σε Τεχνικά Αγγλικά και συγκεκριμένα στο τμήμα Πολιτικών, Έργων Υποδομής. Η μελέτη περιγράφει το διδακτικό πλαίσιο και εστιάζει στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι φοιτητές όσο και οι διδάσκοντες, προβλήματα που επιβάλλουν την ανάγκη για αλλαγές . Επιχειρείται μια πρώτη προσέγγιση των αναγκών και των προσδοκιών των φοιτητών από το συγκεκριμένο μάθημα και τα στοιχεία που συγκεντρώνονται βοηθούν στη βελτίωση του σχεδιασμού του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.