δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
C est Clair et Bravo : deux methodes qui visent la motivation des adolescents grecs : etude et analyse comparative des activites et des jeux
ΣΥΝΟΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗΠροκειται για μια συγκριτικη μελετη και αναλυση δυο σχολικων μεθοδων οσον αφορα τις δραστηριοτητες και τα παιχνιδια που υπαρχουν μεσα σε αυτες τις δυο μεθοδους ωστε να ερευνησουμε εαν λειτουργουν ως πηγη κινητρου και ευαισθητοποιησης τοσο προς τους μαθητευομενους οσο και προς τους εκπαιδευτικους που χρησιμοποιουν η προκειται να χρησιμοποιησουν αυτες τις δυο μεθοδους.Θα γινει μια συγκριτικη μελετη αναμεσα στις μεθοδους « Bravo 1 » και « C'est Clair 1 » oι οποιες εχουν ως στοχο το κινητρο των μαθητων, γι'αυτο, στο πρωτο μερος αυτης της διπλωματικης εργασιας, θα δουμε πρωτα τα διαφορετικα ειδη κινητρου, επειτα, τον ορο «κινητρο» στη διδακτικη για την εκμαθηση των ξενων γλωσσων καθως και το ρολο που παιζει ο εκπαιδευτικος / διαμορφωτης ως προς το κινητρο ενος εκπαιδευομενου.Τελος, παραμενοντας στο θεωρητικο κομματι αυτης της μελετης, θα δουμε τους διαφορετικους τυπους των δραστηριοτητων και των παιχνιδιων που υπαρχουν ωστε να τις ερευνησουμε και να τις αναλυσουμε στο δευτερο μερος, η αλλιως στο πρακτικο μερος της διπλωματικης αυτης εργασιας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.