La chanson francophone : sa fonction motivante a l acquisition de la cometence socioculturelle et la prise de conscience interculturelle
ΤΖΟΥΒΑΛΑ ΑΝΝΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη λειτουργία του γαλλόφωνου τραγουδιού ως κίνητρο για την απόκτηση της κοινωνικο-πολιτισμικής ικανότητας και για την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνείδησης. Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στην βιβλιογραφική έρευνα για να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα της ένταξης της διαπολιτισμικής προσέγγισης στη διδασκαλία των Γαλλικών ως Ξένης Γλώσσας, καθώς και η αξιοποίηση του γαλλόφωνου τραγουδιού στη διδακτική πράξη. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζουμε την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές γυμνασίου κατά την ενσωμάτωση των τραγουδιών στην διαδικασία διδασκαλίας. Το τελευταίο μέρος αποτελείται από την κριτική ανάλυση των απαντήσεων στα ερωτηματολόγια των μαθητών και του καθηγητή, που εισήγαγε τα τραγούδια στην διδασκαλία του, και των παρατηρήσεών μας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της διδασκαλίας/μάθησης.