Etude comparative au niveau de l' evaluation des epreuves ecrites du Certificat pratique de langue francaise (Sorbonne C1) et celle des epreuves du Diplome Approfondi de Langue francaise (DALF C1) [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]
Etude comparative au niveau de l' evaluation des epreuves ecrites du Certificat pratique de langue francaise (Sorbonne C1) et celle des epreuves du Diplome Approfondi de Langue francaise (DALF C1) [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]
ΒΑΚΟΝΔΙΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Η αξιολογηση αποτελει αναποσπαστο μερος της εκπαιδευτικηςπραγματικοτητας.Στις μερες μας θεωρειται εργαλειοκαθοδηγησης και ενθαρρυνσης το οποιο βασιζεταισυγκεκριμενα αντικειμενικα και αξιοπιστα μοντελα.Ταδιπλωματα και οι πιστοποιησεις γλωσσομαθειας εξελισσουνδιαρκως τα μεσα αξιολογησης των σπουδαστων με σκοπο ναεγγυηθουν την αμεση εφαρμογη των οδηγιων αξιολογησης ετσιόπως αυτές οριζονται με σαφηνεια από το Κοινο ΕυρωπαικοΠλαισιο Αναφορας από τον Νοεμβριο 2005.Μεσα στο γενικοτερο πλαισιο της εργασιας μας, η οποιαπεριλαμβανει τρια μερη , θα προσπαθησουμε, αρχικα, ναερευνησουμε τις θεωρητικες εξελιξεις στον τομεα τηςαξιολογησης και στην συνεχεια θα παρουσιασουμε μεσα απόσυγκεκριμενα παραδειγματα παλαιων θεματων των διπλωματωνSorbonne C1 / Dalf C1 κατά ποσο οι δυο αυτές πιστοποιησειςσυγκλινουν και συμπορευονται με τις επιταγες της Ευρωπης. Λόγω μεγάλου όγκου, διαθέσιμη μέσω διαδικασίας δανεισμού Διπλωματικών Εργασιών