Online Video Games for EFL: Identifying the Criteria Promoting Autonomy

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια στην εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας: Προσδιορισμός των κριτηρίων που προάγουν την αυτονομία
Online Video Games for EFL: Identifying the Criteria Promoting Autonomy

Γκούνη, Ελένη

Καζαμία, Βασιλεία
Καρατσιώρη , Μαριάνθη
Καζαμία , Βασιλεία

Η παρούσα εργασία εστιάζει στο να ερευνήσει εάν τα σχεδιασμένα για εκπαιδευτικούς σκοπούς και τα εμπορικά διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια για την Εκμάθηση της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πιθανώς ενθαρρύνουν την αυτονομία του μαθητή είτε στην τάξη είτε έξω από το σχολικό περιβάλλον. Τα παιχνίδια που ερευνήθηκαν στοχεύουν σε νεαρής ηλικίας μαθητές. Αρχικά, το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης παρουσιάζεται, ιδιαίτερα οι υποβόσκουσες παιδαγωγικές αρχές στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και η σύνδεσή τους με την αυτονομία του μαθητή. Επιπλέον, μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας, μία λίστα με συγκεκριμένο αριθμό παραμέτρων- κριτηρίων που προωθούν την αυτονομία του μαθητή σε παιχνίδια εκμάθησης της Αγγλικής εκμαιεύεται. Αυτή η λίστα χρησιμοποιείται ως το εργαλείο έρευνας που εξετάζει εάν και σε ποιο βαθμό τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εκμάθησης της Αγγλικής μπορούν να ενθαρρύνουν την αυτονομία του μαθητή. Συγκεκριμένα, τα κριτήρια εφαρμόζονται σε ένα δείγμα ορισμένου αριθμού διαδικτυακών ηλεκτρονικών παιχνιδιών το οποίο έχει επιλεχθεί σύμφωνα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είτε από γνωστούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς είτε από ιστοσελίδας ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Τέλος, τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των διαδικτυακών ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ειδικά εκείνα σχεδιασμένα από εκπαιδευτικές μη εμπορικές ιστοσελίδες, ικανοποιούσαν αρκετά αν όχι όλα από τα κριτήρια υποδεικνύοντας την δυνατότητα της προώθησης της αυτονομίας του μαθητή. Εάν και, η δυνατότητα γενίκευσης των ευρημάτων δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ως δεδομένη εξαιτίας των περιορισμών της παρούσας έρευνας, περαιτέρω έρευνα προτείνεται στην ανάπτυξη και στην αξιολόγηση σύγχρονου εκπαιδευτικού και εμπορικού λογισμικού για την εκμάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας.
Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα
This present paper focuses on investigating whether educationally designed and commercial online video games for EFL potentially foster learner autonomy either in classroom context or outside the school environment. The games investigated aim at young learners. First, the theoretical background of the study is presented, particularly the pedagogical principles underlying video games and their relevance to learner autonomy. Additionally, through the literature review, a list of a specific number of parameters- criteria- promoting learner autonomy in EFL games is elicited. This list is used as the research tool examining if and to what extent online EFL video games can foster learner autonomy. Namely, the criteria are applied to a sample of a certain number of online games which has been selected according to particular features either from renowned educational institutions or websites of free enterprise. Finally, the conclusions drawn from the results show that the majority of online video games, especially the ones designed by educational non-commercial sites, met several if all the criteria indicating the potentiality of promoting learner autonomy. Even though, generalisability of the findings should not be taken for granted because of the limitations of the present study, further research is suggested in the development and assessment of modern educational and commercial software for EFL.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Digital natives
Digital Game Based Language Learning
Learner autonomy- Αυτονομία του μαθητή
Digital Gaming
Ηλεκτρονικά παιχνίδια- Video games


Αγγλική γλώσσα

2017-10-09T06:17:49Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

88
1
3




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.