CREATION DES ACTIVITES INTERACTIVES POUR L'ENSEIGNEMENT DE FLE AUX APPRENANTS DE NIVEAU A1: UNE ETUDE DE CAS

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α1: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
CREATION DES ACTIVITES INTERACTIVES POUR L'ENSEIGNEMENT DE FLE AUX APPRENANTS DE NIVEAU A1: UNE ETUDE DE CAS

ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΣΚΑΚΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ

L’école change. C’est dans cette évolution que réside l’intégration de l’ordinateur. Les nouvelles technologies ont envahi toutes les activités humaines : les activités personnelles, sociales, commerçantes, civilisationnelles. Il serait bizarre de ne pas toucher le processus de l’enseignement/apprentissage et ce mémoire s’interroge sur le rôle que peut jouer l’ordinateur dans une situation pédagogique. Notre objectif est de créer des activités interactives destinées à être un matériel supplémentaire au manuel utilisé au collège public afin d’acquérir les compétences grammaticales et lexicales. L’objet de ce mémoire est d’établir les liens entre les modes d’utilisation d’ordinateur et les objectifs pédagogiques, prédéterminés par le professeur de FLE et son intégration dans un laboratoire d’apprentissage des langues et plus précisément de la langue française. La première partie présente les principes et le cadre théorique sur laquelle a été fondée notre recherche. En premier lieu, nous verrons brièvement l’évaluation du terme EAO en ALAO. La deuxième partie présente les activités interactives accomplies par les élèves afin de vérifier si elles répondent à nos attentes.
Το σχολείο αλλάζει. Και αυτή την αλλαγή την φέρνει η ενσωμάτωση του υπολογιστή. Οι νέες τεχνολογίες έχουν εισχωρήσει σ’όλες τις δραστηριότητες του ατόμου : προσωπικές, κοινωνικές, εμπορικές, πολιτιστικές. Θα εθεωρείτο παράξενο εάν δεν επηρέαζε και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται τον ρόλο που μπορεί να παίξει ο υπολογιστής μέσα σε μια παιδαγωγική διαδικασία . Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να δημιουργήσουμε δραστηριότητες με την βοήθεια πολυμέσων οι οποίες θα ενισχύσουν τις γραμματικές και λεξιλογικές δεξιότητες των μαθητών. Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο να καταδείξει τους δεσμούς που υπάρχουν ανάμεσα στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή και τους παιδαγωγικούς στόχους τους οποίους θέλουμε να διδάξουμε και τους έχει ορίσει εκ των προτέρων ο καθηγητής των ξένων γλωσσών και η ένταξη του μέσα σ’ένα εργαστήριο εκμάθησης ξένων γλωσσών και συγκεκριμμένα της γαλλικής γλώσσας. Στο πρώτο κομμάτι της εργασίας παρουσιάζουμε το θεωρητικό πλαίσιο πάνω στο οποίο δομήθηκε η έρευνά μας. Κατ’αρχάς θα δούμε πως περάσαμε απο τον όρο ΕΑΟ στον όρο ΑLAO. Στο δεύτερο κομμάτι παρουσιάζουμε τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τις οποίες ασχολήθηκαν οι μαθητές σ΄ένα δημόσιο γυμνάσιο με σκοπό να διευρευνήσουμε εαν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις μας. 
εικόνες,πίνακες,διαγραμματα

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Διαδραστικες ασκησεις
Activites interactives

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

French

2017-10-09T07:43:47Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
61



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)