The communication policy of cultural organisations: The Museum of typography in Chania and the potential of its networking with the Association of European Museums of Typography

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Η επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών: Το Μουσείο Τυπογραφίας Χανίων και η δυναμική δικτύωσής του με το «Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Μουσείων Τυπογραφίας» (AEPM)"
The communication policy of cultural organisations: The Museum of typography in Chania and the potential of its networking with the Association of European Museums of Typography

Ασημακοπούλου, Γεωργία

Αλεξόπουλος, Γεώργιος
Γκαντζιάς , Γεώργιος
Παπούλιας, Ευάγγελος

Περιέχει πίνακες και εικόνες.
Τα τελευταία χρόνια και με αυξητικό ρυθμό, στους κόλπους των σύγχρονων μουσείων, η επικοινωνιακή στρατηγική ανάγεται σε ισχυρό εργαλείο στα χέρια των διαχειριστών τους. Με γνώμονα την παραπάνω παραδοχή, η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την έννοια της στρατηγικής της επικοινωνίας, καθώς και το ρόλο που αυτή διαδραματίζει ως προς την επίτευξη της βιωσιμότητας και ανάπτυξης ενός οργανισμού στο πολιτισμικό πεδίο. Έτσι, μέσα από τη διεξαγωγή εμπειρικής μελέτης και το παράδειγμα του Μουσείου Τυπογραφίας Χανίων (Μ.Τ.Χ.), μελετώνται οι εφαρμογές επικοινωνιακής στρατηγικής, με τις οποίες προσεγγίζει το κοινό του, ενώ ανιχνεύεται η συνεισφορά του στην τοπική ανάπτυξη. Επιπλέον, θα μας απασχολήσει η ενσωμάτωση του στο Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Μουσείων Τυπογραφίας (AEPM) και η συνεπαγόμενη δυναμική που ενέχει για τη διεθνή προβολή του. Θα εξεταστεί κατά πόσο η συνέργεια και συνδιαλλαγή με τα μουσεία του Συνδέσμου, καθώς και ο διαμοιρασμός πρακτικών, προσδίδει κύρος στο προφίλ και ώθηση στους στόχους του. Καθοδηγητής μας είναι η προσωπική επικοινωνία με ιθύνουσα του Μ.Τ.Χ. (συνέντευξη), ενώ η ιστοσελίδα του, καθώς και συναφές έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό, αποτελούν χρήσιμες δευτερογενείς πηγές. Λέξεις-Κλειδιά: Επιπκοινωνιακή στρατηγική, μέσα επικοινωνίας, τοπική ανάπτυξη, διεθνής δικτύωση, Μουσείο Τυπογραφίας Χανίων, AEPM.
In recent years, and in a uprising pattern within modern museums, communication strategy has become a powerful tool in the hands of its managers. Based on the above assumption, this study deals with the concept of communication strategy, as well as its role in achieving the sustainability and development of an organization in the cultural field. Thus, through the empirical study and the case study of the Chania Typography Museum (MHT), communication strategies for approaching an audience’s museum are studied while museum’s contribution to local development is detected. In addition, incorporation of Chania Typography Museum into the Association of European Typography Museums (AEPM) is studied, plus the resulting dynamic for its international visibility. Moreover, it is examined whether synergy and conciliation with the Museums of the Association, as well as the sharing of practices, give prestige to the museum and impetus to its goals. The methodology used is interview with MHT employee and as secondary sources, its website, as well as related printed and electronic material. Key words: Communication strategy, media, local development, international networking, Chania Typography Museum, AEPM.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

διεθνής δικτύωση
Μουσείο Τυπογραφίας
μέσα επικοινωνίας
eπικοινωνιακή στρατηγική
AEPM


Ελληνική γλώσσα

2017-10-09T07:47:55Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

44
1
127




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.