The contribution of telephone communication between student and professor in the written assignments. The case of the course module EAP 65 of the EAP.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

H συμβολή της τηλεφωνικής επικοινωνίας μεταξύ φοιτητή - Καθηγητή Συμβούλου στις γραπτές εργασίες. Η περίπτωση της Θεματικής Ενότητας ΕΚΠ 65 του Ε.Α.Π.
The contribution of telephone communication between student and professor in the written assignments. The case of the course module EAP 65 of the EAP.

Μιχάλογλου, Δημήτριος

Γκιόσος, Ιωάννης
Λιοναράκης, Αντώνιος
Χαρτοφύλακα, Αντωνία – Μαρία

Πίνακες, Εικόνες, Διαγράμματα
Achieving effective communication between students and their tutors/counselors, is considered to be one of the most critical points for every educational institution that provides distance learning programs, as it has to come up with the best ways to overcome the obstacles caused by the physical distance which separates students from their tutors/consultants. The present study examines the issue of telephone interaction between the postgraduate students in the course module EKP 65 of the Hellenic Open University (HOU) and their tutors/counselors and to what extent is this contact related to the students’ performance in their written assignments. Mixed methodology was employed for collecting and analyzing the data. More specifically, a quantitative research was conducted for measuring the research assumptions, followed up by a qualitative research, which aimed at analyzing the research questions. 95 postgraduate students of the Course module EKP 65 participated in the qualitative study, by filling in and submitting an online questionnaire, while the qualitative study was based on the interviews of 9 students of the Course module EKP 65. After collecting and processing the data, conclusions were extracted individually for each of the studies, while the outcomes were combined and compared to the current theoretical framework and other bibliographical findings from similar studies. The analysis of the outcomes showed that the students wish to have a telephone contact with their tutors/counselors and that they are quite satisfied from having this type of communication. The tutors/counsellors were generally available for having a telephone conversation with their students while the later found time to communicate with their tutors, despite their family or professional obligations. The students seem to believe that being satisfied from the telephone communication and staying frequently in touch with their tutors/counselors are two factors that influence their performance in the written assignments. Moreover, the students identified the tutors/counsellors’ main characteristics for having a telephone contact that will help them in the written assignments, while they stated that through telephone chats they cover their needs on a cognitive and emotional level, ameliorating in that way their performance in the written assignments.
Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μεταξύ φοιτητών και καθηγητών συμβούλων αποτελεί στοίχημα για κάθε ίδρυμα που παρέχει προγράμματα σπουδών με τη μέθοδο της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, καθώς θα πρέπει να βρει τους καλύτερους τρόπους ώστε να υπερκεραστούν τα εμπόδια που δημιουργούνται λόγω της φυσικής απόστασης που χωρίζει τους φοιτητές από τους Καθηγητές Συμβούλους (ΚΣ). Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα που σκοπό έχει να εξετάσει τη σχέση ανάμεσα στην τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των μεταπτυχιακών φοιτητών της ΕΚΠ 65 του ΕΑΠ και των καθηγητών συμβούλων τους και τις επιδόσεις των φοιτητών στις γραπτές εργασίες (Γ.Ε.). Για τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων αξιοποιήθηκε η μικτή μεθοδολογία και συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε αρχικά μια ποσοτική έρευνα για τη μέτρηση των υποθέσεων εργασίας και στη συνέχεια μια ποιοτική έρευνα για τη διερεύνηση των ερευνητικών ερωτημάτων. Για την ποσοτική έρευνα διανεμήθηκε ηλεκτρονικά ένα ερωτηματολόγιο σε φοιτητές του ΕΑΠ της Θ.Ε. ΕΚΠ65, το οποίο απαντήθηκε από 95 φοιτητές, ενώ για την ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκαν τηλεφωνικές συνεντεύξεις με 9 φοιτητές του ΕΑΠ της Θ.Ε. ΕΚΠ65. Στη συνέχεια, μετά τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων που προέκυψαν από τις δύο έρευνες, εξάχθηκαν συμπεράσματα για την κάθε μία ξεχωριστά και στη συνέχεια ακολούθησε η σύνθεση των συμπερασμάτων και η σύγκρισή τους με τα βιβλιογραφικά ευρήματα και τα πορίσματα των συναφών ερευνών. Από την ανάλυση και συζήτηση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι οι φοιτητές θέλουν να επικοινωνούν τηλεφωνικώς με τους ΚΣ τους και ότι είναι αρκετά ικανοποιημένοι από αυτό τον τρόπο επικοινωνίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι ΚΣ ήταν διαθέσιμοι για τηλεφωνική επικοινωνία με τους φοιτητές τους. Οι φοιτητές έβρισκαν χρόνο, για να επικοινωνούν με τους ΚΣ, παρόλες τις οικογενειακές και επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Οι φοιτητές πάντως φάνηκε να πιστεύουν ότι και η ικανοποίηση αλλά και η συχνότητα είναι δύο παράγοντες που επηρεάζουν την επίδοσή τους στις Γ.Ε. Ακόμη, οι φοιτητές ανέφεραν αρκετά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ο ΚΣ κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία, ώστε να βοηθηθούν στις Γ.Ε., ενώ δήλωσαν πως μέσα από την τηλεφωνική επικοινωνία καλύπτουν ανάγκες τόσο στο γνωστικό όσο και στο συναισθηματικό επίπεδο βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις τους στις Γ.Ε.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

γραπτές εργασίες
ικανοποίηση φοιτητών
students’ satisfaction
χαρακτηριστικά καθηγητή - συμβούλου
εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
distance learning education
tutors’ characteristics
συχνότητα
telephone contact
τηλεφωνική επικοινωνία
written assignments
frequency


Ελληνική γλώσσα

2017-10-09T08:11:26Z
2017-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

134
2
49




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.