Perceptions of banking employees of the Greek banking sector for the quality of education provided with emphasis on learning barriers and motives.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Αντιλήψεις τραπεζικών υπαλλήλων του Ελληνικού Τραπεζικού κλάδου για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης με έμφαση στα εμπόδια μάθησης και τα κίνητρα.
Perceptions of banking employees of the Greek banking sector for the quality of education provided with emphasis on learning barriers and motives.

Χατζηχαραλάμπους, Αποστολία

Γαλατά, Παρασκευή
Μπρίνια, Βασιλική

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των αντιλήψεων τραπεζικών υπαλλήλων του ελληνικού τραπεζικού κλάδου για την εκπαίδευση που τους παρέχεται δίνοντας έμφαση στα εμπόδια μάθησης και τα κίνητρα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες παρακίνησης και μάθησης ενηλίκων και στο δεύτερο μέρος επιχειρείται μια μικρής έκτασης έρευνα με ερωτηματολόγια σε δείγμα 68 τραπεζικών υπαλλήλων. Από την έρευνα προέκυψε ότι τα κίνητρα που ωθούν τους τραπεζικούς υπαλλήλους να συμμετέχουν σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης συνδέονται κυρίως με εξωτερικούς παράγοντες και αφορούν την επαγγελματική τους ανέλιξη. Τα κύρια εμπόδια που αντιμετωπίζουν είναι ο ελλιπής συσχετισμός του περιεχομένου των προγραμμάτων με τις ανάγκες και εμπειρίες των εκπαιδευομένων αλλά και ο τόπος, ο χρόνος και ο τρόπος διεξαγωγής των προγραμμάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων και των προτάσεων για αύξηση της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Παρά το γεγονός ότι η έρευνα είναι μικρής έκτασης, θεωρούμε ότι γίνεται μια ολοκληρωμένη προσπάθεια σκιαγράφησης τόσο του προφίλ της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης των τραπεζικών υπαλλήλων όσο και καταγραφή των εμποδίων μάθησης που αντιμετωπίζουν και των κινήτρων που τους ωθούν με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας.
The purpose of this study is to capture the perceptions of banking employees of the Greek banking sector for the education provided to them by emphasizing on learning barriers and motives. In the first part, the main theories of motivation and adult learning are presented, and in the second part is attempted a small research with questionnaires in a sample of 68 bank employees. The survey revealed that motives that encourage bank employees to participate in in-company training programs are mainly linked to external factors and concern their professional development. The main barriers encountered are the inadequate correlation of the content of the programs with the needs and experiences of the trainees, but also the location, timing and manner of running the programs. The study is completed with the presentation of the conclusions and suggestions for increasing the effectiveness of the education provided. Despite the fact that this research is small, we believe that a comprehensive effort is made to outline not only the profile of in-company training for bank employees but also to identify the learning barriers they face and the incentives that drive them with the ultimate goal of improving quality and efficiency.
Περιέχει πίνακες και γραφήματα.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

θεωρίες μάθησης
learning theories
εμπόδια μάθησης
Adult education
motivation
τραπεζικοί υπάλληλοι
learning barriers
Εκπαίδευση ενηλίκων
παρακίνηση
banking employees

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-09T09:00:51Z
2017-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
14
98



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.