E-SHOPS ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ Ή ΜΕΣΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΡΩΝ;

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

E-SHOPS OF GREEK AND INTERNATIONAL MUSEUMS:STRATEGIC COMMUNICATION TOOLS OR MEANS OF ENSURING FINANCIAL RESSOURCES?
E-SHOPS ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ Ή ΜΕΣΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΡΩΝ;

ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ

ΜΑΣΧΑ, ΕΥΧΑΡΙΣ
ΠΟΥΛΙΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

0
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετά τις πρακτικές που ακολουθούνται στη λειτουργία ηλεκτρονικών πωλητηρίων στα μουσεία της χώρας μας αλλά και διεθνώς, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και τη συγκριτική ανάλυση ενός ελληνικού και ενός διεθνούς e-shop. Επιπρόσθετα, με τη βοήθεια της έρευνας κοινού διερευνάται ο βαθμός απήχησης των πωλητηρίων στο κοινό των ελληνικών μουσείων, προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητά τους και να διατυπωθούν εποικοδομητικές προτάσεις για τους οργανισμούς που επιθυμούν να αναπτύξουν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, αλλά και για εκείνους που προσβλέπουν σε βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου προς καλύτερη εξυπηρέτηση των στόχων τους.
The present thesis attempts a thorough analysis of the practices followed for the formation and operation of e-shops in our country, as well as on an international level through the review of the Greek and international bibliography and the comparative analysis of Greek and international e-shops. In addition, using the audience research, the degree of customer resonance for e-shops of Greek museums is investigated, in order to assess their effectiveness and formulate constructive proposals for the organizations which wish to develop the specific activity and for those who are wishing to improve the provided e-shops services for achieving their goals.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Ηλεκτρονικό εμπόριο, e-shop, μουσείο, επικοινωνιακή στρατηγική, οικονομικοί πόροι, e-shop ΠΙΟΠ, e-shop Λούβρου, έρευνα κοινού
Ε-commerce, e-shop, museum, communication strategy, financial resources, PIOP e-shop, Museum Shop Musée du Louvre, audience research


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2017-10-01
2017-10-09T09:14:22Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

37
4
126




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.