COMMUNICATION STRATEGY: STRATEGY ON SHAPING THE NEW IDENTITY OF THE NATIONAL LIBRARY OF GREECE

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
COMMUNICATION STRATEGY: STRATEGY ON SHAPING THE NEW IDENTITY OF THE NATIONAL LIBRARY OF GREECE

ΓΑΚΗ, ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ

ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΨΥΛΛΑ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Περιέχει: γραφήματα, φωτογραφίες και εικόνες.
The present dissertation aims to present with clarity and in its entirety the endeavor of the National Library of Greece (NLG) to rebrand its new identity parallel to its relocation at Stavros Niarchos Foundation Cultural Center. Within this context, NLG faces the task of redefining its mission, its services as well as its relation to the public. In doing so, the Organization’s routine will be successfully reshaped, its reputation will be increased and it will differentiate itself strategically from other researching, educational or cultural organizations. The strategy for the new identity should communicate in a creative way the vision, the mission and the values of NLG, and thus will strengthen its institutional role, communicate effectively its new services and establish its new infrastructures as an appealing destination addressing to different interest groups. This work constitutes a prerequisite, in order that NLG asserts a new, a primary role in the cultural and social affairs and develop a cohesive, unique and genuine visual identity and communication strategy that will enhance its relation with the society in and out of the country.
Η παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρήσει να παρουσιάσει με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σαφήνεια και πληρότητα το εγχείρημα της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος (ΕΒΕ) να διαμορφώσει τη νέα της ταυτότητα με τη συγκυρία της μεταφοράς της στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Στα πλαίσια αυτά, η ΕΒΕ καλείται να επαναπροσδιορίσει την αποστολή, τις υπηρεσίες και την ευρύτερη σχέση της με το κοινό. Στην προσπάθειά της αυτή θα επιχειρήσει να αναπτύξει τη νέα της ταυτότητα (brand). Με τον τρόπο αυτό, θα συμβάλλει στην επιτυχή αναδιαμόρφωση της εσωτερικής κουλτούρας του οργανισμού, στην ανάπτυξη φήμης αλλά και στη στρατηγική διαφοροποίηση της ΕΒΕ από άλλους ερευνητικούς, εκπαιδευτικούς και πολιτιστικούς φορείς. Η στρατηγική της νέας ταυτότητας θα πρέπει να επικοινωνεί δημιουργικά το όραμα, την αποστολή και τις αξίες που πρεσβεύει η ΕΒΕ, ενισχύοντας έτσι τον θεσμικό της ρόλο, επικοινωνώντας αποτελεσματικά τις νέες της υπηρεσίες και εδραιώνοντας τις νέες της υποδομές ως έναν ελκυστικό προορισμό για διαφορετικές ομάδες ενδιαφέροντος. Το έργο αποτελεί προϋπόθεση, ώστε η ΕΒΕ να διεκδικήσει εκ νέου πρωτεύοντα ρόλο στα πολιτιστικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας και να αναπτύξει μία συνεπή, μοναδική και αυθεντική οπτική ταυτότητα και στρατηγική επικοινωνίας η οποία θα ενισχύσει τη σχέση της με την κοινωνία εντός και εκτός συνόρων.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΟΥ
ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2017-10-09T09:36:25Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
126
21




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.