SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΛΕΡΟΣ
SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE

ΛΑΜΠΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ

ΚΑΤΣΩΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΖΑΡΚΑΔΑ, ΑΝΝΑ

Στην παρούσα υφεσιακή οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας, ο τουρισμός θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας καθώς οι διεθνείς επισκέπτες αυξάνονται, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξάνεται, ενισχύοντας σημαντικά το ΑΕΠ. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων και η ενίσχυση των υπαρχουσών αγορών στον τουρισμό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ελληνική οικονομία. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά των lgbt τουριστών. Τα κίνητρα που υποκινούν τον τουρισμό και πως η γνώση αυτή θα μας βοηθήσει στην οργάνωση και την διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών αλλά και στην δημιουργία πλάνων μάρκετινγκ. Η ελληνική βιβλιογραφία παρουσιάζει ελλείψεις στην ειδική αυτή μορφή τουρισμού -lgbt tourism- που θα παρουσιάσουμε, και μέσω αυτής της εργασίας θα προσπαθήσουμε να περιορίσουμε. Για την ολοκλήρωση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε δευτερογενής έρευνα, με εξέταση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, έρευνες επιχειρήσεων που ειδικεύονται στον lgbt τουρισμό, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Έχοντας κατανοήσει την καταναλωτική συμπεριφορά, θα παρουσιάσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς του lgbt τουρισμού και τις δυνατότητες που θα μπορούσε να παράσχει η υπό εξέταση αγορά στην ελληνική οικονομία, τις προοπτικές ανάπτυξης της, αν αυτή υφίσταται ήδη στον ελληνικό τουρισμό, σε ποιο γεωγραφικό πλάτος, και υπό ποιες συνθήκες. Μήπως θα μπορούσαμε να αυξήσουμε το μερίδιο της αγοράς αυτής; Η χρήση του τουριστικού μάρκετινγκ θα μας βοηθήσει να παραθέσουμε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ του τμήματος της αγοράς του lgbt τουρισμού για τον τουριστικό προορισμό Λέρο με απώτερο στόχο την αύξηση του μεριδίου της αγοράς του lgbt τουρισμού.
In the current recessional economic period that our country is going through, it is tourism that will be the driving force of the Greek economy, given that international arrivals are increasing, the average spending per travel as well, boosting substantially the GDP. Therefore, developing new markets in tourism and strengthening the existing ones could help the Greek economy significantly. The purpose of this diploma thesis is to investigate and comprehend the consumer behavior of lgbt tourists, what can trigger tourism even further and to what extent this knowledge can help us organize, manage and develop tourism organizations and businesses and also in the development of marketing plans. The Greek academic bibliography presents deficiencies in this particular area of tourism – lgbt tourism - that we are going to exhibit and through this thesis we will try to restrict them. For the completion of this thesis secondary research was used by examining the existing literature in the field, we made use of research published by companies that specialize in lgbt tourism, as well as articles and internet references. Having comprehended the consumer behavior, we will present the particular characteristics of the lgbt tourism market and the potential that this market could provide to the Greek economy, its prospects of growth, if it exists in Greek tourism, at what latitude and under what circumstances. Could it be possible to achieve an increased market share? The use of tourism management will help us provide a strategic marketing plan of the lgbt tourism segment for the tourism destination Leros, with the ultimate goal of increasing the market share of lgbt tourism.
ΠΙΝΑΚΕΣ & ΕΙΚΟΝΕΣ

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Motivations of LGBT Tourists
Τουριστικός Προορισμός Λέρος
Κίνητρα LGBT Τουριστών
LGBT Tourism
Ελληνικός Τουρισμός
Tourism Destination Leros
LGBT Τουρισμός
Greek Tourism
Tourism Marketing
Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ
Τουριστικό Μάρκετινγκ
Strategic Marketing Plan


Ελληνική γλώσσα

2017-10-09T09:51:59Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

22
0
166




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.