Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα, εικόνες.
This paper explores this very topic. Initially, introduces the concept of e-banking,
presenting key elements such as channels, history and statistics.Literature research is
then begun to collect data and factors from other sources from a variety of sources.
At this point, not only factors but also advantages, drawbacks, evaluation tools have
been examined by various researchers. Further to the bibliographic research comes the primary, which analyzes the way of
development of our research model and the questionnaire itself.Finally, the work ends with the results of the research and the conclusions, showing
that most of the Greek SMEs use e-banking and 2-3 times a week.In addition, saving
time, immediacy and convenience seem to be the main factors and paying employees
and third party transactions the more frequent use of e-banking.
Η παρούσα εργασία διερευνά τη σχέση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων με την ηλεκτρονική τραπεζική. Αρχικά γίνεται εισαγωγή στην έννοια του e-banking, παρουσιάζοντας βασικά στοιχεία όπως τα κανάλια, η ιστορία & άλλα στατιστικά στοιχεία.Στη συνέχεια εξετάζονται πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και παράγοντες υιοθέτησης που βρήκαν άλλοι ερευνητές. Έπειτα ακολουθεί η πρωτογενής έρευνα κατά την οποία αναλύεται ο τρόπος ανάπτυξης του ερευνητικού μου μοντέλου αλλά και το ίδιο το ερωτηματολόγιο.Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα της έρευνας και τα συμπεράσματα, παρουσιάζοντας πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το e-banking. Η εξοικονόμηση χρόνου, η αμεσότητα και η ευκολία χρήσης φαίνονται να είναι οι βασικότεροι παράγοντες και η πληρωμή εργαζομένων και οι συναλλαγές με τρίτους η συχνότερη χρήση του e-banking.