Ανιχνεύοντας τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τα προγράμματα ενίσχυσης αλλοδαπών μαθητών. Η περίπτωση του προγράμματος «ΔΙΑΠΟΛΙΣ»

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Ανιχνεύοντας τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τα προγράμματα ενίσχυσης αλλοδαπών μαθητών. Η περίπτωση του προγράμματος «ΔΙΑΠΟΛΙΣ»

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

Διπλωματική Εργασία / Thesis


2017
2017-10-10T07:32:26Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.