Increasing Direct Bookings and Brand Awareness of 3* to 5* Hotels in Greece through the Internet. A Case Study of Hotels in the Region of Crete.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου. Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης.
Increasing Direct Bookings and Brand Awareness of 3* to 5* Hotels in Greece through the Internet. A Case Study of Hotels in the Region of Crete.

Λιόγκα, Ελένη

Στεργίου, Δημήτριος
Μαυραγάνη, Ελένη

This thesis on “Increasing Direct Bookings and Brand Awareness of 3* to 5* Hotels in Greece through the Internet. A Case Study of Hotels in the Region of Crete” aims at highlighting the usefulness of digital marketing tools for hotels. Through these tools, hotels will be able to improve and enhance their brand name awareness, increase the online bookings, increase the profitability which may result from the gradual reduction of the sales through OTAs, improve their market share and achieve the prolongation of the tourism season, therefore ensuring their sustainability. Initially, while defining the theoretical framework, an introduction to Tourism and the new Information and Communication Technologies (ICT) will take place, as well as to the tourism marketing and e-tourism. In addition, an analysis of the Booking Journey of the traveler is provided, while making a reference to the role of the tourism intermediaries (OTA, GDS, IDS) in the distribution of the tourism products and services and finally referring extensively to the Digital Marketing tools. After the analysis of the tourism product’s characteristics in the region of Crete, a presentation and analysis of the results and the data of the primary survey carried out through questionnaires to 3* - 5* hotels in the region of Crete will follow. This survey was addressed to hotel executives from marketing, sales and booking departments as well as to anyone with relevant knowledge in the area of bookings/sales such as hotel owners, managers, etc. The purpose of this survey conducted through structured questionnaires of the current thesis is to investigate the role of digital marketing and the extent that its tools are exploited by the 3* - 5* hotels of Crete. The survey was conducted using a standard questionnaire (annex) to collect both qualitative data, with open-ended questions as well as quantitative with closed-ended questions. The questionnaires were created through the forms of Google Docs and they were sent by e-mail. For the analysis of the answers from the questionnaires, Microsoft Excel Pivot Tables and the statistical analysis program provided by Google Docs were used. The questionnaire was sent to 492 hotels in the Region of Crete, of which 75 were eventually answered. The main findings of the research on the integration and use of digital marketing means and tools for the promotion and development of tourism businesses in the Region of Crete, are the lack of knowledge on the subject, the absence of specialized executives in the hotels as well as the incorrect use from those who have already used them. Despite the recognition of the benefits from most of the respondents, the survey revealed that they are not willing to invest much of their annual budget on the online promotion of their hotels.
Περιέχει: Εικόνες, Πίνακες, Γραφήματα
Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου - Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης», έχει ως βασική επιδίωξη την ανάδειξη της χρησιμότητας των εργαλείων και των μέσων του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για τα ξενοδοχεία. Μέσω αυτών των εργαλείων θα μπορέσουν να βελτιώσουν και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα τους (brand name), να αυξήσουν τις online κρατήσεις τους, να αυξήσουν την κερδοφορία τους, η οποία και δύναται να προκύψει από τη σταδιακή ανεξαρτητοποίηση των πωλήσεων τους από τους OTAs, να βελτιώσουν το μερίδιο αγοράς τους, να επιτύχουν επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα τους. Αρχικά, ορίζοντας το θεωρητικό πλαίσιο γίνεται μια εισαγωγική τοποθέτηση στον Τουρισμό και στις νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), στο τουριστικό μάρκετινγκ καθώς και στον ηλεκτρονικό τουρισμό (e-tourism). Επιπλέον, αναλύεται η διαδικτυακή διαδρομή του ταξιδιώτη (Booking Journey), γίνεται αναφορά στο ρόλο των τουριστικών μεσαζόντων (OTA, GDS, IDS) στη διαδικασία διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και στη συνέχεια μια εκτενής αναφορά στα εργαλεία του Digital marketing. Αναλύοντας τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος της υπό εξέτασης περιοχής, της Περιφέρειας της Κρήτης, έπεται η παρουσίαση και ανάλυση των αποτελεσμάτων και των στοιχείων της πρωτογενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε στις τουριστικές ξενοδοχειακές μονάδες 3*-5- της Περιφέρειας της Κρήτης, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε στελέχη ξενοδοχείων των τμημάτων μάρκετινγκ, πωλήσεων και κρατήσεων αλλά και σε όποιον έχει σχετική γνώση του αντικειμένου των κρατήσεων/πωλήσεων, όπως ιδιοκτήτες, διευθυντές κτλ,. Σκοπός της έρευνας μέσω των δομημένων ερωτηματολογίων της παρούσας εργασίας, είναι η διερεύνηση του ρόλου του digital marketing αλλά ο βαθμός αξιοποίησης των εργαλείων αυτού από τα 3*-5* ξενοδοχεία της Κρήτης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση τυποποιημένου ερωτηματολογίου (Παράρτημα) για τη συλλογή τόσο ποιοτικών στοιχείων, με ερωτήσεις ανοιχτού όσο και ποσοτικών στοιχείων με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα ερωτηματολόγια δημιουργήθηκαν μέσα από τις φόρμες των Google Docs και αυτά εστάλησαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Για την ανάλυση των απαντήσεων από τα ερωτηματολόγια, χρησιμοποιήθηκαν οι συγκεντρωτικοί πίνακες (Pivot Tables) του Microsoft excel, καθώς επίσης και το πρόγραμμα στατιστικής ανάλυσης δεδομένων που παρέχουν τα Google Docs. Το ερωτηματολόγιο εστάλη σε 492 ξενοδοχεία της Περιφέρειας της Κρήτης, εκ των οποίων τελικά απαντήθηκαν 75. Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα αναφορικά με την ενσωμάτωση και χρήση των μέσων και εργαλείων του digital marketing, για την προώθηση και ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων της Περιφέρειας της Κρήτης, είναι η έλλειψη γνώσης του αντικειμένου αναφορικά με αυτά, η απουσία εξειδικευμένων στελεχών στα ξενοδοχεία αλλά και η μη ορθή χρήση αυτών από όσους τα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει. Παρά την αναγνώριση των ωφελειών από τους περισσότερους από τους ερωτηθέντες, από την έρευνα προέκυψε πως δεν είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν μεγαλύτερο μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού τους για την online προώθηση των ξενοδοχείων τους.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Digital Marketing Tools
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Hotels' Brand Awareness
Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ
Περιφέρεια Κρήτης
Social Media
Κερδοφορία Τουριστικών επιχειρήσεων
Region of Crete
Increase Direct Bookings
Digital Marketing for hotels
Ηλεκτρονικός Τουρισμός
Αύξηση απευθείας κρατήσεων
Tourism
Τουρισμός
Information and Communications Technology
e-Tourism
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Hotels' Profitability
Αναγνωρισιμότητα ξενοδοχείων
Ψηφιακό Μάρκετινγκ για Ξενοδοχεία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-10T10:53:26Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
59
207



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.