Stavros Niarchos Foundation Cultural Center: the communication strategy of a cultural organisation while being created: building the association with its future audience.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ): η στρατηγική επικοινωνίας ενός πολιτιστικού οργανισμού εν τη γενέσει του: χτίζοντας τις σχέσεις με το μελλοντικό κοινό.
Stavros Niarchos Foundation Cultural Center: the communication strategy of a cultural organisation while being created: building the association with its future audience.

Μαλαταρά, Λυδία

Διαμαντάκη, Αικατερίνη
Τσενέ, Σπυριδούλα (Λήδα)

Η μελέτη που ακολουθεί διερευνά τον ρόλο της επικοινωνίας στο πεδίο του πολιτισμού. Στο σύγχρονο τοπίο της γνώσης, της πληροφόρησης και της τεχνολογίας, οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να πραγματώσουν τον κοινωνικό και παιδευτικό τους ρόλο μέσω του σχεδιασμού επικοινωνιακής στρατηγικής προκειμένου να προσελκύσουν αποτελεσματικά το κοινό. Το ΚΠΙΣΝ (Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος) αποτελεί μελέτη περίπτωσης εφαρμογής επικοινωνιακής στρατηγικής της πρώιμης περιόδου του οργανισμού μέσω της οποίας προσεγγίζει το κοινό του, συμβάλλει στην απήχηση των μετέπειτα πολιτιστικών δράσεών του και τον καθιστά μοχλό πολιτιστικής ανάπτυξης. Μέσω της μελέτης του ΚΠΙΣΝ θα τονιστεί η ιδιαιτερότητα και η πρωτοτυπία της δράσης του, θα ερευνηθεί το πόσο αποτελεσματική είναι η επικοινωνιακή στρατηγική του από τα πρώτα κιόλας στάδια δημιουργίας του, ποια στοιχεία συνέβαλαν στην επιτυχία/αποτυχία της, ποια θα είναι τα αποτελέσματα και ο αντίκτυπος -σε σχέση με την αποδοχή του από το ευρύ κοινό- κατά τη μετέπειτα λειτουργία του Πολιτιστικού Κέντρου.
The following study intends to investigate the role of communication in the field of culture. In the modern landscape of knowledge, information and technology, cultural organizations are called upon to achieve its social and educational role by designing a communication strategy in order to effectively attract the audience. The SNFCC (Stavros Niarchos Foundation Cultural Center) constitutes the case study of the communication strategy implementation -in the organisation’s early period- through which it reaches its audience, it contributes to the impact of subsequent cultural activities and it works as leverage for the cultural development. Through the study of SNFCC, will be highlighted the uniqueness and originality of its action, will be investigated how effective is the communication strategy from the earliest stages of its creation, what elements contributed to the success/failure of, what will be the results and the impact-in connection with the acceptance by the general public – during the Cultural Center’s subsequent operation .
Περιέχει: 18 εικόνες, 3 φωτογραφίες, 1 χάρτη.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Cultural communication
Communication strategy
Στρατηγική επικοινωνίας
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Stavros Niarchos Foundation Cultural Center
Πολιτιστική επικοινωνία


Ελληνική γλώσσα

2017-09-24
2017-10-10T11:01:05Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

23
1
62




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.