THE USE OF WEBQUESTS IN GREEK JUNIOR HIGH SCHOOL AS A MEANS FOR DEVELOPING NEW LITERACIES

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Η χρήση των Ιστοεξερευνήσεων στο γυμνάσιο ως μέσο ανάπτυξης νέων γνώσεων
THE USE OF WEBQUESTS IN GREEK JUNIOR HIGH SCHOOL AS A MEANS FOR DEVELOPING NEW LITERACIES

Ζιώρη, Ελένη

Καρασίμος , Αθανάσιος
Καρασίμος, Αθανάσιος
Αθανασίου, Αλεξάνδρα

Το ευρύτερο πλαίσιο της έρευνας είναι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία , που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν νέες μορφές γραμματισμού και δεξιότητες σκέψης . Η παρούσα έρευνα εστιάζει στα οφέλη των ΤΠΕ στο πλαίσιο της διδασκαλίας και το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας Ιστοεξερευνησης στο ελληνικό Γυμνάσιο , λαμβάνοντας υπόψη το θεωρητικό πλαίσιο. Η τριγωνοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται, οδήγησε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τις Ιστοεξερευνήσεις και στα ευεργετικά αποτελέσματα που έχουν στους μαθητές νέες μορφές γραμματισμού , τα κίνητρα και τη συνεργασία . Στόχος του είναι να συμπληρώσει τη διδασκαλία της συγκεκριμένης δεξιότητας με τη χρήση της τεχνολογίας, φέρνοντας έτσι τη διαδικασία εκμάθησης γλωσσών πιο κοντά στην πραγματική μάθηση ζωή και τους μαθητές να αυτονομούνται μέσα σε ένα θετικό κλίμα συνεργασίας , το οποίο είναι επίσης ο στόχος της μαθητοκεντρικής μάθησης . Οι παιδαγωγικές επιπτώσεις αυτής της έρευνας συζητήθηκαν μαζί με κάποιες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα .
Πίνακες, διαγράμματα, εικόνες
The broader context of the research is the integration of new technologies in teaching, which can help students develop new literacies and thinking skills. The present research is focusing on the benefits of ICT in the teaching context and the design and implementation of a WebQuest in Greek Junior High School, taking into consideration the theoretical framework. The triangulation of the data collected, led to interesting findings concerning the beneficial effects WebQuests have on students’ new literacies, motivation and cooperation. Its aim is to supplement the teaching of the specific skill with the use of technology, thus bringing the language learning process closer to real life learning and learners to autonomy within a positive and cooperative environment, which is also the goal of the student-centered learning. The pedagogical implications of this survey are discussed along with some suggestions for further research.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

new literacies
Multiple intelligences
Motivation
νέες τεχνολογίες
Ιστοεξερεύνηση
Webquests
δεξιότητες
γραμματισμος

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Αγγλική γλώσσα

2017-10-10T11:31:07Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
7
76



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.