Lighting Analysis in a Contemporary Audiovisual Production the Film 'It΄s a long road"

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

«ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η ΤΑΙΝΙΑ: ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ» (1996)
Lighting Analysis in a Contemporary Audiovisual Production the Film 'It΄s a long road"

Τασιούλη, Δήμητρα

Σωτηροπούλου, Σοφία
Σκοπετέας, Ιωάννης

Περιέχει Πίνακες και φωτογραφίες.
ABSTRACT This thesis is about the lighting design of the audiovisual production “It’s a long road” directed by Pantelis Voulgaris. Lighting design is a part of the techniques concerning audiovisual productions. Essential techniques of film production are mentioned to clarify the analysis of lighting design. Lighting techniques models, that have been established the last decades as expressive tools of film making, are initially featured. Consequently the lighting design of the film has been studied as synthetic and expressive aspect. “It’s a long road” is a full-length film that present three separate stories about three heroes at crucial turning points of their lifes. The director of the film is Pantelis Voulgaris, the screenwriters are George Skambardonis and Pantelis Voulgaris, cinematography director is George Frentzos and the year of production is 1998. The cast overview is Dimitris Kataleifos, Thanasis Veggos, George Armenis.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα ΔΕ ασχολείται με την διερεύνηση και ανάλυση του σχεδιασμού φωτισμού της ταινίας «Όλα είναι Δρόμος» του σκηνοθέτη Παντελή Βούλγαρη. Ο σχεδιασμός φωτισμού όμως είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του συνόλου των τεχνικών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μιας οπτικοακουστικής παραγωγής, στην προκειμένη περίπτωση της ως άνω ταινίας. Για να γίνει λοιπόν αυτή η ανάλυση με τρόπο κατανοητό και ουσιαστικό, έγινε αρχικά μία γενική αναφορά στη θεωρία του κινηματογράφου. Και συγκεκριμένα τι σημαίνει, σε γενικές γραμμές, γυρίζω μία ταινία, τι σημαίνει να βρίσκομαι πίσω από την κάμερα, τους προβληματισμούς που έχω, όπως επίσης την βασική ορολογία του εγχειρήματος και τι σημαίνει αφηγηματικός κινηματογράφος στο πέρασμα του χρόνου. Παρουσιάστηκε επίσης ο φωτιστικός εξοπλισμός, που χρησιμοποιήθηκε την εποχή που γυρίστηκε η συγκεκριμένη ταινία, στην Ελλάδα αλλά και ειδικά σε αυτή την ταινία. Κατόπιν συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για τον σχεδιασμό φωτισμού της ταινίας και πώς αυτός λειτουργεί συνθετικά και εκφραστικά. Τέλος έγινε στατιστική και ποιοτική ανάλυση των 50 πρώτων πλάνων του κάθε επεισοδίου, όπως και των κυριοτέρων σκηνών και καταγράφηκαν τα συμπεράσματα. Η ταινία αυτή είναι μεγάλου μήκους, κοινωνική, δραματική, αποτελείται από τρία αυτοτελή επεισόδια, το καθένα από τα οποία παρουσιάζει τη μοναξιά ενός άνδρα σε μία κρίσιμη καμπή της ζωής του. Η σκηνοθεσία είναι του Παντελή Βούλγαρη, η διεύθυνση φωτογραφίας του Γιώργου Φρέντζου, χρονιά παραγωγής 1998. Πρωταγωνιστούν με σειρά εμφάνισης στην 1η ιστορία ο Δημήτρης Καταλειφός, στην 2η ο Θανάσης Βέγγος και στην 3η ο Γιώργος Αρμένης.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ΦΩΤΙΣΜΟΣ
ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ


Ελληνική γλώσσα

2017-10-11T09:50:03Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
4
91




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.