Field study regarding greek branding. The definition of the greek visual concept of a product. The study of the affects of modern visual stimuli on such a product and its redefinition through the whole process. Design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Έρευνα πεδίου για το ελληνικό branding. Ο προσδιορισμός της έννοιας της ελληνικότητας, επιρροές και ανατροφοδότηση της σύγχρονης οπτικής ταυτότητας στο ελληνικό εμπορικό προϊόν. Σχεδιασμός σειράς προϊόντων γραφικής ύλης με στόχο την ανάδειξη της ελληνικότητας.
Field study regarding greek branding. The definition of the greek visual concept of a product. The study of the affects of modern visual stimuli on such a product and its redefinition through the whole process. Design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity.

Πιτυρίγκα, Αλεξάνδρα

Κορακάκης, Γεώργιος
Λάσκαρη, Ηρώ

Τι μας κάνει να εντοπίζουμε την έννοια της ελληνικότητας σε ένα γραφιστικό εμπορικό προϊόν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που πραγματεύεται η ανά χείρας εργασία. Κατά την Δ.Ε. θα πραγματοποιηθεί έρευνα πεδίου προϊόντων που προάγουν την ελληνική ταυτότητα, με στόχο τον εντοπισμό και την επισήμανση των στοιχείων που τα καθιστούν «ελληνικά». Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα οδηγήσουν σε σχεδιαστική πρόταση για σειρά προϊόντων γραφικής ύλης, που ως στόχο έχουν την ανάδειξη του στοιχείου της ελληνικότητας.
Περιέχει: πίνακες, εικόνες
What makes us point out the notion of greekness in a commercial product of graphic design? That is the main question this paper is revolving around, during which a field study will be conducted regarding greek branding. The purpose of the study is to locate and point out the characteristics that fit the definition of greek in product branding. Conclusions will lead in the design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

σχεδιασμός του πολιτισμού
σημειολογία
σύμβολο
γραφιστική
ελληνικότητα
οπτική επικοινωνία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-11T09:51:23Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
149
72



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.