Wreck «Beach of Zakynthos»: Marketing proposals for maximising the awareness of the beach and linking it with the brand of Zakynthos as a tourism.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

ΠΑΡΑΛΙΑ «ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ»: Προτάσεις marketing για τη βέλτιστη αξιοποίηση της αναγνωρισιμότητας της παραλίας προς όφελος του τουριστικού προορισμού Ζακύνθου
Wreck «Beach of Zakynthos»: Marketing proposals for maximising the awareness of the beach and linking it with the brand of Zakynthos as a tourism.

ΜΑΡΙΝΟΥ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ

ΖΟΥΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
ΧΡΗΣΤΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕΡΙΕΧΕΙ: ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΣΧΗΜΑΤΑ, ΧΑΡΤΕΣ
This project took place during my Master in Tourism Management of Greek EAP. My research focuses on the importance role of a specific beach, which is called “Navagio” of Zakynthos and has contributed in the creation of a powerful branding. Firstly, the history of “Navagio” was written as it was told by local residents, while, in order to be understandable the use of marketing research as a tool of the marketing of destination branding, took place a bibliographical overview and were analyzed: a) the brand name, b) the destination branding, c) the destination image and d) the destination branding through cinema. A primary research took place, which addressed at the visitors of the beach “Navagio” and the businessmen of Zakynthos whose main activity were tourism professions. However, the results of the research were used for the Strategical Planning of Marketing for the beach “Navagio” of Zakynthos. The goal of this action was to record the evaluations made for this beach, in order to formulate substantive recommendations for the effective promotion of the beach, which concern the development of the beach in order to benefit of it the destination branding of Zakynthos.
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Με την παρούσα εργασία διερευνάται το πόσο σημαντικό ρόλο έχει διαδραματίσει μια συγκεκριμένη παραλία, η παραλία «Ναυάγιο» της Ζακύνθου, στη δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού (branding). Αρχικά, παρουσιάστηκε η αφήγηση της ιστορίας του Ναυαγίου από ντόπιους κατοίκους της περιοχής, ενώ, στη συνέχεια, για να γίνει κατανοητή η χρήση της έρευνας μάρκετινγκ ως εργαλείου του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο αυτό βιβλιογραφική επισκόπηση και αναλύθηκαν: α) η μάρκα (brand name), β) ο τουριστικός προορισμός (destination branding), γ) η εικόνα του προορισμού (destination image) και δ) η παρουσία του τουριστικού προορισμού στον κινηματογράφο. Πραγματοποιήθηκε με βάση τα παραπάνω πρωτογενής έρευνα η οποία απευθυνόταν στους επισκέπτες της παραλίας Ναυαγίου και στους επαγγελματίες της Ζακύνθου που κύρια δραστηριότητά τους είχαν τα τουριστικά επαγγέλματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν για το Στρατηγικό Σχεδιασμό Μάρκετινγκ της παραλίας Ναυαγίου Ζακύνθου. Τελικός στόχος της ενέργειας αυτής ήταν η καταγραφή των αξιολογήσεων για την παραλία, προκειμένου να διατυπωθούν ουσιαστικές προτάσεις για την αποτελεσματική προβολή της παραλίας, που αφορούν και από την άλλη την αξιοποίησή της προς όφελος του τουριστικού προορισμού Ζακύνθου.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Μάρκα, τουριστικός προορισμός, εικόνα προορισμού, προορισμός μέσω κινηματογράφου


Ελληνική γλώσσα

2017-10-11T09:55:50Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
236
17




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.