Tempi: The Valley of the Gods - Destination Marketing for Municipality of Tempi

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο Τεμπών
Tempi: The Valley of the Gods - Destination Marketing for Municipality of Tempi

Πανάγος, Δημήτρης

Χατζηγεωργίου, Χρυσούλα
Κηπουρίδου, Καλλιόπη

Ο βασικός σκοπός της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη του Δήμου Τεμπών αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο η κοιλάδα των Τεμπών και όλος ο δήμος γενικότερα θα καθιερωθούν σαν τουριστικός προορισμός, δηλαδή θα αποκτήσουν Τουριστική Ταυτότητα (Destination Branding). Στην εργασία παρουσιάζονται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού και η υπάρχουσα κατάσταση στην περιοχή καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν, με την σωστή αξιοποίηση του φυσικού πλούτου, της γεωγραφικής θέσης, τις σημαντικές εξελίξεις που συμβαίνουν στην περιοχή (εκσυγχρονισμός οδικού δικτύου, κ.α.) και την ιστορία της περιοχής που είναι παγκοσμίως γνωστή μέσω της σύνδεσης με τον Όλυμπο και τους Θεούς του Ολύμπου. Έχοντας ως εργαλεία την πρωτογενή και τη δευτερογενή έρευνα που θα πραγματοποιηθούν και με βάση τα ευρήματα τους θα προταθεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική marketing για τη δόμηση ενός συνολικού τουριστικού προϊόντος. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην on line στρατηγική του σχεδίου marketing και στους τρόπους επικοινωνίας στο διαδίκτυο και τα social media καθώς αποδεδειγμένα το μέλλον της επικοινωνίας στον τουρισμό, και όχι μόνο, είναι στο διαδίκτυο.
Περιέχει 5 εικόνες και 19 γραφήματα
The main purpose of this Postgraduate Diploma Thesis is the study of the Municipality of Tempi regarding the way in which the Tempi valley and the whole municipality in general will be established as a tourist destination, ie they will acquire Destination Branding. The Postgraduate Thesis presents the basic dimensions of tourism and the existing situation in the area as well as the prospects for development, with the proper utilization of the natural wealth, the geographical location, the important developments that take place in the area (modernization of the road network etc. ) and the history of the area known worldwide through the connection with Mount Olympus and the gods of Olympus. Having as tools the primary and secondary research that will be carried out and based on their findings, an integrated marketing strategy will be proposed for the construction of a comprehensive tourist product. Particular emphasis will be placed on the on-line strategy of the marketing plan and the ways of communication on the internet and social media as well as the proven future of communication in tourism, and not only, are on the internet.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Όλυμπος
On line Strategy
Marketing Research
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
On line Στρατηγική
Social Media
Θεοί του Ολύμπου
Μάρκετινγκ Προορισμού
Destination Marketing
Olympus
Τέμπη
Tempi Valley
Πλάνο Μάρκετινγκ
Κοιλάδα των Τεμπών
Tourism
Gods of Olympus
Τουρισμός
Έρευνα Μάρκετινγκ
Tempi
Marketing Plan

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-12T08:02:10Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
135
62



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.