The presentation of the archaeological past to children through different frames of narration. The case of Ephorate of Antiquities of Chalkidiki and Mount Athos, in relation to the local history and its instuction in the primary education at Chalkidiki.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

«Η παρουσίαση του αρχαιολογικού παρελθόντος στα παιδιά μέσα από διαφορετικούς τρόπους αφήγησης. Η περίπτωση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους σε σχέση με τη διδακτική της τοπικής ιστορίας, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χαλκιδικής.»
The presentation of the archaeological past to children through different frames of narration. The case of Ephorate of Antiquities of Chalkidiki and Mount Athos, in relation to the local history and its instuction in the primary education at Chalkidiki.

Βασιλειάδου, Θεανώ

Τζαναβάρα, Αντωνία
Παπαιωάννου, Γιώργος
Κοντοχρήστου, Μαρία

0
Η εργασία αυτή εξετάζει τους τρόπους αφήγησης του παρελθόντος στα παιδιά: θεωρητικά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, όπου παρουσιάζονται οι τρόποι αφήγησης της ιστορικής γνώσης στα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δίνονται παραδείγματα από μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης και ερευνητικά, όπου αφενός παρουσιάζονται στάσεις και απόψεις αρχαιολόγων, σχολικών συμβούλων και εκπαιδευτικών (δασκάλων και νηπιαγωγών) σχετικά με θέματα τοπικής ιστορίας και αξιοποίησης των αρχαιολογικών χώρων και των μνημείων, αφετέρου περιγράφονται δύο προτάσεις εκπαιδευτικής παρέμβασης σε ιστορικούς και μουσειακούς χώρους της Χαλκιδικής (μια πολιτιστική διαδρομή σε βυζαντινά μνημεία της Κασσάνδρας και ένα πρόγραμμα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πολυγύρου με θέμα το παιδί και το παιχνίδι).
This essay is considering the ways of narrating the past to children: in theory, through bibliographical research and study, where the ways of narrating the history to primary school studends are presented and several examples of atypical learning environments are reported and in practice, through presenting the views of archaeologists, school consultants and teachers in Primary Education level regarding local history and the use of historical sites and monument, as well as proposing an educational program for children in the Archaeological Museum of Polygyros and a cultural route connecting three Byzantine monuments in Kassandra area.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Ιστορία - History
Τοπική Ιστορία -Local History
Καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα - Innovative educational programs
Πηγές του τοπίου -Landscape sources


Ελληνική γλώσσα

2017-10-12T08:11:57Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

4
106
51




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.