DIGITAL MUSEUMS. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE METROPOLITAN MUSEUM OF ART OF NEW YORK AND THE DIGITAL MUSEUM ACADEMY OF PLATONOS .

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ «ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ» ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ «ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ»
DIGITAL MUSEUMS. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE METROPOLITAN MUSEUM OF ART OF NEW YORK AND THE DIGITAL MUSEUM ACADEMY OF PLATONOS .

ΠΕΡΔΙΚΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΦΙΛΟΛΙΑ, ΑΡΓΥΡΩ
ΓΚΑΝΤΖΙΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΑΚΗΡΙΔΗ, ΟΛΓΑ

Περιέχει: εικόνες, πίνακες και γράφημα
Digital culture is part of modern culture. The digitization of the cultural goods and services of a cultural organization is a complex field that requires special technological equipment but gives the possibility of creating additional value to them. Modern cultural institutions, in order to survive and develop into the 21st century civilization and technology society, have introduced digital means to promote cultural goods. The aim of the research is to present the convergence and differences in digital activity and stategy in two digital museums, the Metropolitan Museum of New York and the Digital Academy "Plato Academy". The method of research development includes a structured interview and text analysis to assess the communication and organizational strategy followed by the two museums.
Ο ψηφιακός πολιτισμός είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού. Η ψηφιοποίηση των πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών ενός πολιτιστικού οργανισμού αποτελεί πολυσύνθετο πεδίο που απαιτεί ιδιαίτερο τεχνολογικό εξοπλισμό αλλά, δίνει την δυνατότητα δημιουργίας πρόσθετης αξίας. Τα σύγχρονα πολιτιστικά ιδρύματα για να μπορέσουν να επιβιώσουν και να εξελιχθούν στην κοινωνία του πολιτισμού και της τεχνολογίας του 21ο αιώνα εισήγαγαν τα ψηφιακά μέσα στην ανάδειξη των πολιτιστικών αγαθών. Στόχος της έρευνας είναι η παρουσίαση των συγκλίσεων και των διαφορών στην ψηφιακή δραστηριότητα και στη στρατηγική σε δύο μουσεία, το Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης και το Ψηφιακό Μουσείο «Ακαδημία Πλάτωνος». Η μέθοδος ανάπτυξης της έρευνας περιλαμβάνει τη λήψη δομημένης συνέντευξης και την ανάλυση κειμένου ώστε να αξιολογηθεί η επικοινωνιακή και οργανωτική στρατηγική που ακολουθούν τα δυο μουσεία.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

DIGITAL MUSEUMS
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-16T08:54:10Z
2017-10-11


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

34
1
106



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.