Pre-school Education and Cultural Landscapes: The case of the historical event of the Exodus of Mesolonghi and how is approached in the Early Childhood Education .

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Προσχολική Αγωγή και Πολιτιστικά Τοπία: Η περίπτωση του ιστορικού γεγονότος της Εξόδου του Μεσολογγίου και η προσέγγισή του στα πλαίσια της Προσχολικής Εκπαίδευσης
Pre-school Education and Cultural Landscapes: The case of the historical event of the Exodus of Mesolonghi and how is approached in the Early Childhood Education .

Νάστου, Αικατερίνη

Κουρή, Μαρία
Ζερβάκη, Αντωνία

Στον πρόλογο της διπλωματικής : 1 εικόνα & στο Παράρτημα Ι : 10 εικόνες
Η συγκεκριμένη έρευνα είναι επικεντρωμένη στην Προσχολική Αγωγή και στον Πολιτισμό. Επιχειρείται η διερευνητική προσέγγιση του θέματος μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, που εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στην Προσχολική Αγωγή και στο Πολιτιστικό Τοπίο, επικεντρωμένη στην περίπτωση του ιστορικού γεγονότος της Εξόδου του Μεσολογγίου και στην προσέγγισή του από τους εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Εκπαίδευσης της Ι.Π. Μεσολογγίου. Ειδικότερα, αποσκοπεί στην ανάδειξη των τρόπων προσέγγισης, των απόψεων και των στάσεων των παιδαγωγών της προσχολικής ηλικίας, προκειμένου να διερευνηθεί η σύνδεση του συγκεκριμένου ιστορικού γεγονότος ως Πολιτιστικό Τοπίο με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος της Προσχολικής Εκπαίδευσης παραθέτοντας και τις προτάσεις τους για ενδεχόμενες μελλοντικές πολιτιστικές δράσεις στα πλαίσια των Εορτών Εξόδου σε σύμπραξη με δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς. Ως μεθοδολογικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε η έρευνα πεδίου με ένα ερωτηματολόγιο κυρίως με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, το οποίο δόθηκε σε ένα σύνολο 15 παιδαγωγών της Προσχολικής Εκπαίδευσης της Ι.Π. Μεσολογγίου, όπου μέσω της ποιοτικής ανάλυσης των απαντήσεων αποδείχθηκε η ύπαρξη της σχέσης της Προσχολικής Αγωγής με το ιστορικό γεγονός της Εξόδου ως Πολιτιστικό Τοπίο μέσω της πολιτιστικής προσέγγισής του από τους εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Αγωγής της Ι.Π. Μεσολογγίου.
The specific research is focused on Pre-school Education and Culture. The exploratory approach of the subject is undertaken through the bibliographic survey examining the relationship between the Pre-school Education and Cultural Landscape, focusing on the case of the historical phenomenon of the Exodus of Mesolonghi and its approach by the pre-school educators in the Sacred Town of Mesolonghi. In particular, it aims at identifying the approaches attitudes and positions of pre-school educators, in order to explore the link between the particular phenomenon as a Cultural Landscape and the thematic sections of the Pre-school Education program, and to set out their proposals for possible future cultural activities in the context of the Exodus festivities in partnership with public and private parties. As a methological tool, a questionnaire was mainly used in the fieldwork with open-ended questions, which was given to a collection of 15 pre-school educators in the Sacred Town of Mesolonghi, where through the qualitative analysis of the answers it was proved the existence of the relationship between the Pre-school Education with the historical phenomenon of Exodus as a Cultural Landscape through its cultural approach by the pre-school educators of the Sacred Town of Mesolonghi.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Έξοδος Μεσολογγίου
Παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας
Πολιτιστικά Τοπία
Exodus of Mesolonghi
Pre- school educators
Προσχολική Αγωγή
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Pre- school Education
Educational Programmes
Cultural Landscapes

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-10-16T09:16:21Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

57
2
84



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.