The City Museum and its contribution to promoting the image of the city. Comparative study of the Museum of the City of Athens and the Amsterdam Museum.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Το Μουσείο Πόλης και η συμβολή του στην προώθηση της εικόνας της πόλης. Συγκριτική μελέτη του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών και του Amsterdam Museum.
The City Museum and its contribution to promoting the image of the city. Comparative study of the Museum of the City of Athens and the Amsterdam Museum.

ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΛΥΓΕΡΗ

ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΚΑΝΤΖΙΑΣ , ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

Περιέχει:Εικόνες (33), Πίνακες (2), Παραρτήματα (3)
Modern cities in the second half of the 20th century experienced unexpected and rapid growth. Today, almost half of the Earth's population lives in cities. Their efforts to meet the demands of their inhabitants are more than obvious. The city is trying to incorporate within it people from different social, economic and cultural backgrounds. New institutions have been set up in this direction. One of these institutions is the City Museum. The present text, in its theoretical part, deals with the concept of the city over the years, emphasizing the city's rejuvenation over the past 40 years, the concept of creativity and cultural development in the city and the city as it is presented today. Through a brief historical review of the museum concept, over the centuries, the text ends at the City Museum. The research looks for the characteristics of the City Museums and their contribution to the everyday life of man. Then, in the empirical part of the text, two European City Museums are approached. It is the Museum of the City of Athens and the Museum of Amsterdam. Through their individual and controversial study, it is attempted to examine whether the two museums meet the criteria that characterize a City Museum and to what extent. The ultimate aim of the work is to obtain useful conclusions for this category of museums and to enrich the Greek bibliography.
Οι σύγχρονες πόλεις το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα γνώρισαν αναπάντεχη και ραγδαία ανάπτυξη. Σήμερα, σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Γης κατοικεί σε πόλεις. Οι προσπάθειες τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των κατοίκων τους είναι παραπάνω από πρόδηλες. Η πόλη προσπαθεί να ενσωματώσει στο εσωτερικό της ανθρώπους προερχόμενους από διαφορετικό πολιτισμικό, κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό παρελθόν. Νέοι θεσμοί έχουν δημιουργηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση. Ένας από αυτούς είναι το Μουσείο Πόλης. Το παρόν κείμενο, στο θεωρητικό του μέρος, πραγματεύεται την έννοια της πόλης στο πέρασμα των ετών, δίνοντας έμφαση στην αναζωογόνηση της πόλης που πραγματοποιήθηκε τα τελευταία 40 έτη, στη έννοια της δημιουργικότητα και της πολιτιστικής ανάπτυξης στην πόλη και στην πόλη όπως παρουσιάζεται σήμερα. Μέσα από μία σύντομη ιστορική αναδρομή στην έννοια του μουσείου, στο πέρασμα των αιώνων, το κείμενο καταλήγει στο Μουσείο Πόλης. Η έρευνα αναζητάει τα χαρακτηριστικά των Μουσείων Πόλης και τη συμβολή τους στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Στη συνέχεια, στο εμπειρικό μέρος του κειμένου, προσεγγίζονται δύο Μουσεία Πόλης του ευρωπαϊκού χώρου. Πρόκειται για το Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών και για το Μουσείο του Άμστερνταμ. Μέσα από τη μελέτη τους, επιμέρους, αλλά και κατά αντιπαράθεση, επιχειρείται να εξεταστεί, αν τα δύο μουσεία ανταποκρίνονται στα κριτήρια που χαρακτηρίζουν ένα Μουσείο Πόλης και σε ποιον βαθμό. Απώτερος σκοπός της εργασία είναι να προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα για αυτήν την κατηγορία μουσείων, που θα εμπλουτίσουν την ελληνική βιβλιογραφία.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Αναζωογόνηση πόλεων
Amsterdam Museum
Μουσείο Πόλης
Πόλη
Ιστορία μουσείων
Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών


Ελληνική γλώσσα

2017-10-24T05:31:01Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

3
141
43




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.