Communication Strategy and organisation of exhibitions in a period of financial crisis: trends and suggestions The case of the Municipal Art Gallery of Chania, Crete

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Επικοινωνιακή στρατηγική και οργάνωση εκθέσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης: τάσεις και προτάσεις Η περίπτωση της Δημοτικής Πινακοθήκης Χανίων
Communication Strategy and organisation of exhibitions in a period of financial crisis: trends and suggestions The case of the Municipal Art Gallery of Chania, Crete

Μαθιουδάκη, Ελένη

Κεντερελίδου, Κλειώ
Πανόπουλος, Αναστάσιος

Περιέχει: διαγράμματα, γραφήματα, φωτογραφίες, εικόνες
Οι πινακοθήκες και τα μουσεία αποτελούν κατεξοχήν χώρους έκθεσης εικαστικής δημιουργίας και πολιτιστικού κεφαλαίου. Μπορούν να συμβάλλουν στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Η στρατηγική σχεδίαση της επικοινωνίας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών σε αυτές. Αυτό καθίσταται ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα, σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και προσφοράς πληθώρας άλλων δραστηριοτήτων για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Το θεωρητικό πρώτο μέρος της εργασίας προσεγγίζει τα μουσεία και τις πινακοθήκες και την επικοινωνιακή τους διάσταση. Εξετάζει διαχρονικά έννοιες και όρους σχετικούς με τα μουσεία και την επικοινωνία μέσα από ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση βιβλιογραφική και διαδικτυακή έρευνα. Αναφέρεται στη σχέση πολιτισμού και δήμου. Παραθέτει τις στρατηγικές κινήσεις επικοινωνιακής πολιτικής με τις οποίες αντιδρούν στην οικονομική κρίση πινακοθήκες του εξωτερικού. Ως μελέτη περίπτωσης, στο δεύτερο μέρος, χρησιμοποιείται η Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων. Παρουσιάζεται η οργάνωση, διοίκηση, χρηματοδότηση, οι δράσεις και η επικοινωνιακή πολιτική της. Διεξάγεται έρευνα για να διερευνηθεί αν έχει απήχηση στο κοινό. Μετά την εξέταση της αποστολής και των στόχων της, των πλεονεκτημάτων, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών που αντιμετωπίζει, διατυπώνονται προτάσεις για την επικοινωνιακή της στρατηγική, έτσι ώστε να ενισχυθεί ο κοινωνικός και εκπαιδευτικός ρόλος της και η παρουσίας της στον τόπο.
Galleries and museums are primarily places for exhibition of visual arts and cultural capital. They can contribute to the economic, social and cultural development of the area and improve the quality of life of the inhabitants. Strategic communication design plays an important role in attracting visitors to them. This is particularly important nowadays, at a time of economic crisis and offer of plenty of other leisure activities. The theoretical first part of the study approaches museums and galleries and their communicational dimension. It examines diachronic concepts and terms related to museums and communication through Greek-language and foreign-language bibliographic and web research. It refers to the relationship between culture and municipality. It quotes the strategic movements of communication policy, with which galleries abroad react to the economic crisis. As a case study, in the second part, the Municipal Art Gallery of Chania is used. Its organization, administration, funding, activities and communication policy are presented. We conduct a survey to explore whether it has impact on the audience. After examining its mission and objectives, the strengths, weaknesses, opportunities and threats the Gallery faces, proposals are made for its communication strategy, in order to strengthen its social and educational role and its presence in the area.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Πινακοθήκη Μουσείο Δήμος Επικοινωνιακή πολιτική Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Έρευνα κοινού

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2017-09-30
2017-10-24T05:32:01Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

101
2
61



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.