Reading for pleasure and reading comprehension 15-year-old students' in Greece

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Φιλαναγνωσία και γλωσσικός εγγραμματισμός δεκαπεντάχρονων μαθητών στην Ελλάδα
Reading for pleasure and reading comprehension 15-year-old students' in Greece

Τσαγκάρη, Αικατερίνη

Εμβαλωτής, Αναστάσιος
Ρετάλη, Άννα-Καρολίνα

Περιέχει : πίνακες, εικόνες
Nowadays, more often than not, an individual’s relationship with any kind of written text is very important for their personal and social development. For this reason, emphasis has been placed on every citizen’s reading ability both on national and international level. At the same time, in recent years great attention has been drawn towards the promotion of reading for pleasure both inside and outside the classroom. The main goal of this study is to define the connection between positive attitude towards reading and high-score achievement in reading comprehension tests, as manifested by 15-year-old students in Greece.
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η σχέση το ανθρώπου με τα γραπτά κείμενα κάθε μορφής είναι καθοριστικής σημασίας για την ατομική και συλλογική πρόοδο. Για τον λόγο αυτό, δίνεται μεγάλη έμφαση στον εγγραμματισμό όλων των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έμφαση δίνεται στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας τόσο σε τυπικό, όσο και σε άτυπο περιβάλλον. Κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η σχέση του επιπέδου αναγνωστικού εγγραμματισμού (reading) δεκαπεντάχρονων μαθητών στην Ελλάδα με τη φιλαναγνωσία.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

literacy
γραμματισμός
PISA
φιλαναγνωσία
εγγραμματισμός στην κατανόηση κειμένου
reading
reading for pleasure
αλφαβητισμός
εγγραμματισμός
γλωσσικός εγγραμματισμός


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2017-10-26T05:25:13Z
2017-08-31


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

45
1
156




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.