Strategies of Acqiring as a means of improvement of the position of the undertakings in competition with the dairy industry.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Οι Στρατηγικές εξαγοράς επιχείρησης ως μέσο βελτίωσης της θέσης των επιχειρήσεων στον ανταγωνισμό του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας.
Strategies of Acqiring as a means of improvement of the position of the undertakings in competition with the dairy industry.

Ζαρίφης, Γεώργιος

Αγγελόπουλος , Σταμάτης
Αγγελόπουλος, Σταμάτης
Γκρός, Χρήστος

περιέχονται πίνακες υπολογισμού
Οι Στρατηγικές εξαγοράς επιχείρησης ως μέσο βελτίωσης της θέσης των επιχειρήσεων στον ανταγωνισμό του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας είναι το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική εργασία και εφαρμόζεται η μέθοδος αξιολόγησης των ελεύθερων ταμειακών ροών για την εκτίμηση της αξίας της επιχείρησης. Ερευνάται, αν η επιχείρηση δύναται να δημιουργήσει μελλοντικές ταμειακές ροές τις οποίες στην συνέχεια τις προεξοφλεί με το μεσοσταθμικό επιτόκιο (WACC). Στη συνεχεια εξετάζονται δύο μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας.
The strategies of acquiring a business as a means of improving the position of the enterprises in competition with the dairy industry are the subject of this diploma thesis and the method of assessing the free cash flow is used to assess the valuation of the business.We investigate if the enterprise can generate future cash flows that are then discounted at the weighted average rate (WACC). Two large dairy companies are then examined.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ελεύθερες ταμειακές ροές
εξαγορά
Στρατηγική


Ελληνική γλώσσα

2018-05-16T05:40:52Z
2018-03-26


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
58
14

Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.