The factors influencing the adoption of Mobile Banking services of Greek banks customers: Case study of Piraeus Bank Greece

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)
Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών Mobile Banking: Μελέτη Περίπτωσης στην Τράπεζα Πειραιώς.
The factors influencing the adoption of Mobile Banking services of Greek banks customers: Case study of Piraeus Bank Greece

ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ, ΘΩΜΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΑΣΙΛΑΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΛΟΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ

Το βασικό αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών Mobile Banking από τους πελάτες των ελληνικών Τραπεζών και πιο συγκεκριμένα από τους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς. Η έρευνά μας υλοποιήθηκε σε δύο πυλώνες. Σε πρώτη φάση θα αναλύθηκαν οι παράγοντες που συντελούν γενικά στην υιοθέτηση (ή στην απόρριψη) του συγκεκριμένου προϊόντος (υπηρεσίες Mobile Banking) και σε δεύτερη φάση έγινε μελέτη ικανοποίησης πελατών σε πελάτες/χρήστες της εφαρμογής Mobile Banking της Τράπεζας Πειραιώς. Για τον σκοπό της έρευνάς μας, συγκεντρώσαμε στοιχεία από ερωτηματολόγια, τα οποία αναλύθηκαν με ανάλυση συσχετίσεων μεταξύ των μεταβλητών καθώς και την δημιουργία ενός μοντέλου. Με βάση την παλινδρόμηση, προέκυψε ένα μοντέλο ικανοποίησης πελατών, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την Τράπεζα Πειραιώς (αλλά και από τις υπόλοιπες συστημικές Τράπεζες) για την βελτίωση την αποδοχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας από τους πελάτες.
This study is an attempt to identify the factors influencing the adoption of Mobile Banking services by the customers of Greek banks and, more specifically, by the customers of Piraeus Bank. Our research was conducted based on two pillars. In the first phase, we examine and analyse the factors that contribute to the adoption (or rejection) of the specific product (Mobile Banking services) by bank customers in general. In the second phase, we conduct a customer satisfaction survey on the users of the Mobile Banking system of Piraeus Bank. For the purposes of our survey, we collected data from questionnaires. We then examined the correlations between the variables and we built a customer satisfaction model, using linear regression. The customer satisfaction model that emerged could be used by Piraeus Bank (or even by the other systemic banks) to improve customer acceptance of the Mobile Banking service.
ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΕΙΚΟΝΕΣ-ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
BANKING
ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
APPLICATION
PIRAEUS BANK
ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΚΙΝΗΤΟ
MOBILE
ΤΡΑΠΕΖΑ

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2018-04-29
2018-05-18T08:06:58Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
106
7

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.