ASSESSMENT SYSTEMS FOR BANK EMPLOYEES AS AN INCENTIVE FOR EFFICIENCY: THE VIEW OF EMPLOYEES

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ASSESSMENT SYSTEMS FOR BANK EMPLOYEES AS AN INCENTIVE FOR EFFICIENCY: THE VIEW OF EMPLOYEES

Ιατρίδης, Πρόδρομος

Πούτος , Ευάγγελος
Μπασδέκης, Χαράλαμπος

Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα, εικόνες
Τα συστήματα αξιολόγησης έχουν γίνει πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της Διοίκησης Απόδοσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις, καθώς και στους τραπεζικούς οργανισμούς. Η χρήση των εν λόγω συστημάτων βοηθά τα τραπεζικά ιδρύματα και τους υπαλλήλους με μία πλειάδα τρόπων. Μεταξύ άλλων, τα συστήματα αξιολόγησης συμβάλλουν, στον καθορισμό των στόχων απόδοσης και ανάπτυξης των εργαζομένων, στον καθορισμό εκπαιδευτικών αναγκών, στη σύνδεση των αμοιβών με την απόδοση των εργαζομένων, στην ανατροφοδότηση του εργαζομένου και στη βελτίωση της επικοινωνίας των υπαλλήλων. Η πρώτη κεντρική ιδέα στην οποία βασίζεται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η διαδικασία της αξιολόγησης των υπαλλήλων στα τραπεζικά ιδρύματα και οι απόψεις των υπαλλήλων σχετικά με τη διαδικασία και τα αποτελέσματα. Η δεύτερη κεντρική ιδέα είναι οι παράγοντες που αυξάνουν την παραγωγικότητα και αποδοτικότητα των υπαλλήλων. Η θεωρητική προσέγγιση αναλύει τη διαδικασία της αξιολόγησης στους τραπεζικούς οργανισμούς σήμερα και πιο συγκεκριμένα, τους στόχους, τις μεθόδους, τα αποτελέσματα, τα χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής αξιολόγησης και τα πιθανά λάθη. Επίσης, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των υπαλλήλων σε συνδυασμό με τις μεθόδους βελτίωσής τους. Η έρευνα που υλοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας εξετάζει διαμέσου ενός ερωτηματολογίου τη διαδικασία της αξιολόγησης υπό το πρίσμα των υπαλλήλων. Μέσω της ανάλυσης του ερωτηματολογίου αντλούνται στοιχεία που σχετίζονται με τη διαδικασία αξιολόγησης, το σκοπό της, την ικανοποίηση των υπαλλήλων από τη δομή και τα αποτελέσματά της. Τέλος, από την ανάλυση του ερωτηματολογίου αντλούνται στοιχεία σχετικά με την αποδοτικότητα των υπαλλήλων καθώς και προτάσεις για τη βελτίωσή της.
Evaluation systems have now become an integral part of the performance of Performance Management in modern businesses as well as banking organizations. The use of these systems helps banking institutions and employees in a variety of ways. Evaluation systems help, among other things, to define employee performance and development goals, to identify training needs, to link wages to employee performance, to employee’s feedback and to improve communication between employees. The first central idea on which this diploma thesis is based is the process of evaluating employees in banking institutions and the views of employees on the process and results. The second key idea is the factors that increase productivity and employee efficiency. The theoretical approach analyzes the process of assessing in banking organizations today and, more specifically, it analyzes the objectives, the methods, the results, the characteristics of an effective evaluation and the possible mistakes. It also analyzes the factors that affect the productivity and efficiency of employees in combination with their methods of improvement. The research carried out in the context of this diploma thesis examines the evaluation process through the eyes of the questionnaires. Through the questionnaire analysis we can derive information related to the evaluation process, the purpose of it and the satisfaction of employees with the structure and the results of the evaluation process. Finally, the analysis of the questionnaire draws data on employee efficiency as well as suggestions for its improvement.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Bank Employee Assessment
Productivity
Evaluation
Αξιολόγηση
Συστήματα αξιολόγησης
Ανθρώπινο δυναμικό
Κίνητρα αποδοτικότητας υπαλλήλων
Human Resources
Employee Efficiency Incentives
Increase Efficiency
Evaluation Systems
Αξιολόγηση τραπεζικών υπαλλήλων
Αύξηση αποδοτικότητας
Assessment Methods
Παραγωγικότητα
Μέθοδοι αξιολόγησης


Ελληνική γλώσσα

2018-05-22T10:25:52Z
2018-05-12


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
67
8




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.