Der Einsatz von neuen Medien im Fremdsprachunterricht. Ein didaktischer Vorschlag.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Der Einsatz von neuen Medien im Fremdsprachunterricht. Ein didaktischer Vorschlag.

ΧΑΤΖΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ

ΖΕΠΠΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η χρήση των νέων μέσων στη διδασκαλία της ξένης γλώσσα στο επίπεδο του Α2. Η τεχνολογία επηρεάζει στη σημερινή εποχή, την καθημερινότητά μας σε όλους τους τομείς και πόσο μάλλον την καθημερινότητα των μαθητών, εφήβων και παιδιών. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων στο μάθημα της ξένης γλώσσας. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τον ορισμό της μάθησης, των θεωριών μάθησης και των μεθόδων μάθησης. Επίσης ορίζεται, τι είναι ένα „μέσο“, η λειτουργία του μέσα στο μάθημα και, ποια είναι τα νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία χρησιμοποιούνται στο μάθημα. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα πλάνα μαθήματος δύο μαθημάτων. Στόχος του πρακτικού μέρους είναι να εξετάσει τη χρήση των νέων μέσων μέσα από την ίδια τους την εφαρμογή σε πραγματικό μάθημα. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με την εκτίμηση και τα αποτελέσματα της χρήσης των νέων τεχνολογικών μέσων.
Das Thema der vorliegenden Diplomarbeit ist der Einsatz von neuen Medien im Fremdsprachunterricht auf dem Niveau A2. Heutzutage beeinflusst die Technologie alle Bereiche unseres Alltags und viel mehr den Alltag der Schüler, Kinder und Jugendlichen. Die heutige und die zukünftigen Generationen gehören zu einer digitalen Gesellschaft, wo alle von dem Technologiefortschritt und ihrer Entwicklung abhängen. Deswegen ist es von großer Bedeutung, das Erlernen der Fremdsprachen an die Ansprüche der neuen Fakten anzupassen. Ziel der Diplomarbeit ist es, die Anwendung von neuen Medien im Fremdsprachunterricht zu untersuchen. Die vorliegende Arbeit besteht aus zwei Teilen. Der theoretische Teil befasst sich mit dem Begriff des Lernens, den wichtigsten Lerntheorien und Lernmethoden. Im Weiteren wird der Begriff von „Medium“ definiert, seine Funktion und die neuen Medien, die im Unterricht verwendet werden. Gemäß dem Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmen für Sprachen wird das Sprachniveau A2 erklärt und die Wichtigkeit des Landeskunde in der Unterrichtsgestaltung. Im praktischen Teil werden die Lernszenarien zweier Unterrichtseinheiten beschrieben. Ziel dieses Teils ist, die Anwendung von neuen Medien in der Unterrichtspraxis zu überprüfen. Die eine Unterrichtseinheit schildert den Fremdsprachunterricht ohne den Einsatz von neuen Medien, während die zweite eine Unterrichtseinheit mit dem Einsatz von neuen Medien darstellt. Zum Schluss werden eine kritische Beurteilung, die Ergebnisse der Leistungen der Lernenden im nächsten Unterricht und die Schlussfolgerung aus der Verwendung der neuen Medien im Unterricht zu erläutert.
Εικόνες από βιβλίο, πίνακες

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Neue Medien


Γερμανική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-06T11:19:15Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
2
82




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.