Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

The impact of social media on the touristic consumption behavior of Greeks
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

Σιδέρη, Ευαγγελία

Παπαγεωργίου, Μαριλένα
Κωνστάντογλου, Μαρία

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μια τάση που συνεχώς σημειώνει αύξηση, επιτρέπει στους τουρίστες να επικοινωνούν μεταξύ τους, να ανταλλάσσουν τις απόψεις και τις ιδέες τους και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από την κατανάλωση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που συνδέεται στενά με την πληροφόρηση και η εξέλιξη του διαδικτύου με την έλευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δίνουν την δυνατότητα στους νέους τουρίστες, να είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, περισσότερο ανεξάρτητοι και να ασχολούνται προσωπικά με τον σχεδιασμό και την οργάνωση του ταξιδιού τους. Η παρούσα μελέτη, παρουσιάζει την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική συμπεριφορά των Ελλήνων, σε όλη τη διαδικασία της οργάνωσης και του σχεδιασμού του ταξιδιού αναψυχής, από το στάδιο πριν το ταξίδι, κατά την διάρκεια και μετά το ταξίδι. Πρώτα κάνει αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο της συμπεριφοράς του τουρίστα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ερευνά το μέγεθος και τους λόγους της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες τουρίστες καθόλη τη διαδικασία του ταξιδιού, το βαθμό εμπιστοσύνης τους προς αυτά καθώς και το βαθμό επιρροής που έχουν στην τουριστική συμπεριφορά τους κατά την διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Έλληνες τουρίστες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, κυρίως στο στάδιο πριν το ταξίδι για την συλλογή τουριστικών πληροφοριών. Επίσης, τα εμπιστεύονται για τις τουριστικές πληροφορίες που παρέχουν, τα επιλέγουν για να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες και επηρεάζονται από αυτά σε ότι αφορά την τουριστική συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, γίνονται προτάσεις για νέες έρευνες και παρουσιάζονται οι περιορισμοί της έρευνας.
Περιέχει πίνακες, διαγράμματα και σχήματα
Τhe use of social media, a constantly growing tendency, allows tourists to communicate with each other, exchange their opinions and ideas and share their travel experiences. Tourism is a domain closely related to information and the development of the internet with the emergence of social media give the opportunity to new tourists to be more informed of tourist products and services, more independent and personally involved in planning and organizing their trip. This study presents the effect of social media on Greek tourist behavior, throughout the holiday travel planning process, from the stage before, during and after the trip. Firstly, it refers to the theoretical context of the tourist's behavior and social media. It attempts to measure the levels and the reasons why Greek tourists use social media during the travel planning process, the level of trust to social media content and the level of influence on tourist behavior during the decision-making process. The results of the survey showed that Greek tourists use social media at all stages of their trip, mainly at the pre-trip stage for collecting tourist information. In addition to, they trust social media for the tourist information they provide, they choose to share their travel experiences and are influenced by them in terms of their tourist behavior. Subsequently, research limitations are presented and suggestions are made for further research.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

τουριστική συμπεριφορά
Ελλάδα
διαδικασία λήψης απόφασης ταξιδιού
τουριστική κατανάλωση
οργάνωση ταξιδιού
μέσα κοινωνικής δικτύωσης


Ελληνική γλώσσα

2018-10-07T18:42:35Z
2018-08-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

11
1
128




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.