"Transforming Learning through Aesthetic Experience in Second Chance Schools of the Region of Central Greece. Views of trainers and trainees"

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

"Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Απόψεις εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων"
"Transforming Learning through Aesthetic Experience in Second Chance Schools of the Region of Central Greece. Views of trainers and trainees"

Αγγελάκος, Εμμανουήλ

Βιρβιδάκη, Αικατερίνη
Βαϊκούση, Δανάη-Μερόπη

This research paper investigated Second Chance School adult educators and student views in relation to the use of the Transformative Learning through Aesthetic Experience method within SCS. It was conducted a mixed-method survey using questionnaires and interviews as research tools. Two research questions were studied that concern the perceptions of SCSs educators and students on the applicability and application of the TLAE method to SCS, the contribution of the “Transformative Learning through Aesthetic Experience” method to the development of the participants’ critical reflection about daily subjects such as thinking more mature, being transformed into more concerned parents, husbands or wives, persons, and active citizens, changing their attitudes towards daily matters, and also, how to enhance the use of the method of education through art in SCS. The main findings of the research advocated that the application of the method in this field is present, but in an early stage, and the contribution of the “Transformative Learning through Aesthetic Experience” method to the development of the participants’ critical reflection about daily subjects is big. At the same time, trainers showed great interest in training as well as in proposing a teaching guide for the implementation of the method.
Περιέχει : 2 Σχήματα, 26 Πίνακες, 15 Γραφήματα, 3 Συντομογραφίες, 1 Εικόνα
Η παρούσα ερευνητική εργασία διερεύνησε τις στάσεις και τις αντιλήψεις των ενήλικων εκπαιδευομένων και των εκπαιδευτών ενηλίκων, στα ΣΔΕ περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, όσον αφορά την αξιοποίηση της τέχνης στην τυπική εκπαίδευση ενηλίκων μέσω της εφαρμογής της μεθόδου της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» (ΜΜΑΕ). Ειδικότερα, διαμέσου της εν λόγω έρευνας έγινε μια προσπάθεια, να καταγραφούν οι απόψεις και τα βιώματα των εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευτών του Κοινωνικού Γραμματισμού, για την εφαρμογή της μεθόδου ΜΜΑΕ στα ΣΔΕ και της συμβολής της στην ανάπτυξη του κριτικο-κοινωνικού στοχασμού των εκπαιδευομένων σχετικά με θέματα καθημερινότητας. Θέματα όπως στο να σκέφτονται πιο ώριμα, στο να γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι γονείς, σύζυγοι, άνθρωποι, στο να γίνονται πιο ενεργοί πολίτες, στο να αλλάζουν γνώμη και στάση απέναντι σε θέματα της καθημερινότητας. Επιπροσθέτως επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτών των Σ.Δ.Ε. για την εφαρμογή της μεθόδου ΜΜΑΕ. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την συλλογή των δεδομένων ήταν τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ότι η εφαρμογή της μεθόδου στα ΣΔΕ είναι υπαρκτή, αλλά σε εμβρυικό στάδιο και η συμβολή της στην ανάπτυξη του κριτικο-κοινωνικού στοχασμού, πάντα σύμφωνα με τις απόψεις των συμμετεχόντων, μεγάλη. Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτές έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην επιμόρφωση, καθώς και στην πρόταση σχεδιασμού ενός διδακτικού οδηγού όσον αφορά την εφαρμογή της μεθόδου.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Μετασχηματίζουσα Μάθηση
Τέχνη


Ελληνική γλώσσα

2018-10-09T06:13:48Z
2018-09-22


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

11
239
71




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.