ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ Ε.Α.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

THE PERCEPTIONS OF POSTGRADUATE STUDENTS OF H.O.U. FOR ΤΙΜΕ MANAGEMENT AT WRITTEN ASSIGNMENTS
ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ Ε.Α.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Ρεντίφης, Γεράσιμος

Καλογρίδη, Σοφία
Ρέμος, Αρμάος

Πίνακες, διαγράμματα
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξανόμενη αναγνώριση της αξίας του χρόνου στη βιβλιογραφία. Ο χρόνος είναι μια έννοια ανελαστική. Το ρολόι δεν μπορεί να γίνει πιο αργό ή πιο γρήγορο. Συνεπώς δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τον ίδιο το χρόνο, αλλά την ανθρώπινη δραστηριότητα σε σχέση με αυτόν. Η διαχείριση του χρόνου αναφέρεται στις δραστηριότητες εκείνες, οι οποίες αφορούν την αποτελεσματική αξιοποίηση του χρόνου, προκειμένου να ενισχυθεί η παραγωγικότητα και να μειωθεί το άγχος. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναφερθούν οι αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές διαχείρισης του χρόνου στην εκπόνηση γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Συγκεκριμένα η εργασία στοχεύει να διερευνήσει τις αντιλήψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ε.Α.Π. ως προς τη χρησιμότητα που έχει η διαχείριση χρόνου κατά την εκπόνηση των γραπτών τους εργασιών. Ειδικότερα διερευνάται: α) Ο βαθμός που οι εκπαιδευόμενοι του Ε.Α.Π. χρησιμοποιούν τις βασικές αρχές διαχείρισης χρόνου κατά τη διάρκεια εκπόνησης γραπτών εργασιών. β) Η αντίληψη των εκπαιδευομένων του Ε.Α.Π. για τη συμβολή που έχει η διαχείριση χρόνου στη βαθμολογική επίδοση των γραπτών εργασιών γ) Η θέση των εκπαιδευόμενων του Ε.Α.Π. για την αξία της επιμόρφωσης σε ζητήματα διαχείρισης χρόνου κατά την εκπόνηση των γραπτών εργασιών. Στο πλαίσιο της έρευνας τονίζεται η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαχείρισης του χρόνου, αφού η έλλογη διαχείριση θα οδηγήσει τους εκπαιδευόμενους στην εφαρμογή στρατηγικών αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης, να κατανοήσουν τις δεξιότητες που είναι χρήσιμο να αξιοποιούν δημιουργικά και να αναλαμβάνουν τις απαραίτητες εκείνες πρωτοβουλίες για την καλλιέργειά τους. Οι εκπαιδευόμενοι διαχειρίζοντας ορθά το χρόνο τους λαμβάνουν μέρος στην ενεργητική διαδικασία της μάθησης, οριοθετούν τους στόχους, αξιοποιούν γόνιμα τις εμπειρίες τους, διαμορφώνουν ένα παραγωγικό περιβάλλον μελέτης και με επιτυχία αξιοποιούν τους διαθέσιμους πόρους αναστοχαζόμενοι τους εκπαιδευτικούς τους στόχους.
Ιn the past few year exists an increasing recognition of value of time in the bibliography. The time is a significance inflexible. The clock cannot become more argon or faster. Consequently we cannot manage the time, but our activities concerning this. The time management is reported in the activities that concern in the effective use of time, so that is strengthened the productivity and is decreased the stress. The purpose of this research is to investigate the beginnings, the tools and the techniques of time management in the development of written assignments in Distance Education. Concretely the research focus on the perceptions of postgraduate students of Hellenic Open University (H.O.U.) as for the usefulness that has the management of time at the development of their written assignments. More specifically it is investigated: a) Τhe degree of H.O.U. students use the basic beginnings of time management at the duration of development of written assignments. b) The perceptions of H.O.U. students for the value of training in questions of management of time at the development of written assignments and c) The perceptions of H.O.U. students for the contribution that have the time management in the grading record of written assignments. Is stressed the necessity of application of time management, because the management of time at the development of written assignments in adult education is more major importance, because leads educated to apply strategies of self-adjusting learning, to know the information and the dexterities that will be supposed to allocate and to proceed in the essential energies for their conquest. Educated therefore manage their time can participate energetically in the training process, they place objectives, they use effectively their experiences, they create a productive environment of study, they manage achieved the available resources, they evaluate and revise their efforts in regard to the training objectives.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Διά Βίου Μάθηση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, διαχείριση χρόνου, γραπτές εργασίες


Ελληνική γλώσσα

2018-10-09T06:37:49Z
2018-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
93
40




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.