Strategic Planning of Tourism Promotion of the City of Thessaloniki and its wider urban planning by the Municipality of Thessaloniki as a Destination Management Organization (DMOs).

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικής Προβολής της πόλης της Θεσσαλονίκης και του ευρύτερου πολεοδομικού της συγκροτήματος από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ως Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού (DMOs)
Strategic Planning of Tourism Promotion of the City of Thessaloniki and its wider urban planning by the Municipality of Thessaloniki as a Destination Management Organization (DMOs).

Μπαλάσκα, Ελευθερία

Οικονόμου , Στέφανος
Βαρελάς, Σωτήριος

Αποτελεί αναντίρρητο γεγονός ότι η ευρύτερη περιοχή, αλλά και συγκεκριμένα ο Δήμος Θεσσαλονίκης αποτελεί τόπο προορισμού για χιλιάδες τουρίστες. Ειδικά τα τελευταία χρόνια και μετά την είσοδο αρκετών βαλκανικών χωρών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η προσέλευση τουριστών στην πόλη της Θεσσαλονίκης κυρίως από τις βαλκανικές χώρες και την Τουρκία, έχει αυξηθεί. Στο πλαίσιο αυτό, και καθώς υπάρχουν σημαντικά περιθώρια περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης, ο ρόλος της εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Τουριστικών Προορισμών κρίνεται αναγκαίος. Για τους λόγους αυτούς, κρίθηκε σκόπιμο να διερευνηθεί το κατά πόσο σημαντική είναι η συμβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης, ως Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού, και στην συνέχεια, να διερευνηθούν οι περαιτέρω δυνατότητες οργάνωσης δραστηριοτήτων του Δήμου στο θέμα αυτό. Μέσα από την παρουσίαση των σημαντικότερων θεωρητικών στοιχείων της διαχείρισης των τουριστικών προορισμών, εξάλλου, προβλέπεται να καθοριστεί ο ρόλος και οι δυνατότητες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ως Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού. Έτσι, στο θεωρητικό κομμάτι της παρούσας διπλωματικής εργασίας προβλέπεται να παρουσιαστούν τα μοντέλα σύμφωνα με τα οποία καθορίζεται το προϊόν «Δήμος Θεσσαλονίκης» και να διασαφηνιστούν οι δράσεις οι οποίες σχετίζονται με την προβολή του. Μεταξύ άλλων, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την διαχείριση τουριστικών προορισμών, ενώ παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου, μέσα από την παρουσίαση του γενικού πλαισίου, των εφαρμόσιμων πρακτικών στο θέμα αυτό που συναντώνται στην διεθνή βιβλιογραφία και των εργαλείων που είναι χρήσιμα προς αυτή την κατεύθυνση. Τέλος, παρουσιάζονται οι κατάλληλες διαδικασίες τοποθέτησης του «προϊόντος» στην τουριστική αγορά και οι διαδικασίες μάρκετινγκ που σχετίζονται με την προώθησή του.
It is an undeniable fact that the wider area, but in particular the Municipality of Thessaloniki, is a destination for thousands of tourists. Especially in recent years and after the entry of several Balkan countries into the European Union, the turnout of tourists in the city of Thessaloniki, mainly from the Balkan countries and Turkey, has increased. In this context, and as there is considerable scope for further tourism development in the wider region of Thessaloniki, the role of applying the principles of the Administration of Tourist Destinations is considered necessary. For these reasons, it was considered appropriate to investigate the importance of the contribution of the Municipality of Thessaloniki as a Destination Management Organization (DMO), and to explore the further possibilities of organizing municipal activities in this area. Through the presentation of the most important theoretical elements of the management of tourist destinations, the role and the potential of the Municipality of Thessaloniki as a Destination Management Organization is to be defined. Thus, in the theoretical part of the present diploma thesis, it is planned to present the models according to which the product "Municipality of Thessaloniki" is defined and to clarify the actions that are related to its projection. Among other things, special emphasis will be put on the benefits of Managing Tourist Destinations, while special attention will be paid to the sustainable development of the Municipality through the presentation of the general framework of applicable practices in this regard in the international literature and the tools that are useful in this direction. Finally, we present the appropriate product placement procedures in the tourism market and the marketing procedures related to its promotion.
Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα, σχήματα, γραφήματα

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Δήμος Θεσσαλονίκης
Τουριστική Προβολή
Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού


Ελληνική γλώσσα

2018-09-30
2018-10-09T07:25:42Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

3
150
40




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.