Η χρήση των ηλεκτρικών καναλιών διανομής και των μεσαζόντων του τουρισμού από τα Ξενοδοχία 3 Αστέρων στην Πάτρα.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Η χρήση των ηλεκτρικών καναλιών διανομής και των μεσαζόντων του τουρισμού από τα Ξενοδοχία 3 Αστέρων στην Πάτρα.

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Σιγάλα, Μαριάννα
Σιγάλα , Μαριάννα
Σκούλτσος , Σοφοκλής

Πίνακες.
Το διαδίκτυο έχει μεταβάλλει σε μεγάλο βαθμό, τον τρόπο με τον οποίο οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις διανέμουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού χρήσης των ηλεκτρονικών καναλιών διανομής και των μεσαζόντων του τουρισμού από τις επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου. Το θέμα διερευνάται, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο, μέσω της διεξαγωγής πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας σε ξενοδοχεία 3* στην περιοχή της Πάτρας, με σκοπό τη μελέτη του βαθμού χρήσης των ηλεκτρονικών καναλιών διανομής και των κριτηρίων που χρησιμοποιούν οι ξενοδόχοι για την επιλογή τους, καθώς και για τη διερεύνηση των απόψεων των ξενοδόχων για τα οφέλη και τα κόστη που έχουν τα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι επιχειρήσεις έχουν μια ικανοποιητική παρουσία στο διαδίκτυο, κυρίως μέσω της ιστοσελίδας τους, της συνεργασίας με ΟΤΑ και σε λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και χρησιμοποιούν πολυ-καναλικές στρατηγικές μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας τόσο οικονομικά (π.χ. ανάλυση κόστους– οφέλους, κόστος συναλλαγών), όσο και μη οικονομικά κριτήρια για την επιλογή τους (βαθμός κάλυψης της αγοράς, κλπ.). Παρ’ όλα αυτά, οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, και ο ρόλος των μέσων αυτών είναι μεγαλύτερος για σκοπούς προβολής και προώθησης των υπηρεσιών των ξενοδοχείων. Ωστόσο οι ξενοδόχοι φαίνεται ότι αναγνωρίζουν τα πολλαπλά οφέλη που έχουν τα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής για την επιχείρηση τους, όπως η συνεισφορά στην αύξηση των κρατήσεων σε περιόδους, τόσο χαμηλής όσο και υψηλής ζήτησης, η θετική οικονομικής τους επίδραση, η ενίσχυση της φήμης και η αναγνωρισμότητα του σήματος και η ενίσχυση του μεριδίου της αγοράς. Το κόστος που συνδέεται με τις προμήθειες που χρεώνουν κάποια ηλεκτρονικά μέσα διανομής και με τις χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες, συνεχίζει ωστόσο να αποτελεί ένα παράγοντα ανησυχίας για τους ξενοδόχους στην Πάτρα.
Internet has remarkably changed the way in which hotels distribute their products and services. The purpose of this study is to investigate the degree of use of electronic distribution channels and tourism intermediaries, by hotel industry. The theme is investigated, both theoretically, through the review of Greek and international literature, as well as at empirical level, through the conduction of a primary quantitative research in 3 * hotels in Patras, in order to study the degree of use of electronic channels distribution and criteria used by hoteliers for their choice, as well as for exploring the hoteliers' views on the benefits and costs of electronic distribution channels. Study results implicated that hotels have a good presence on the internet, mainly through their website, collaboration with OTA and social media, and use multi-channel distribution strategies, using both economically (eg, analysis cost-benefit, transaction costs), as well as non-economic criteria for their selection (degree of market coverage, etc.). Nevertheless, electronic bookings remain low, and the role of these means is bigger for the purpose of promoting hotel services. However, hoteliers seem to recognize the multiple benefits that electronic distribution channels have for their business, such as contributing to the increase in bookings in both low and high demand periods, their positive economic impact, enhanced reputation and recognition the brand and boosting market share. The cost associated with fees charged by some electronic distribution media and the technologies used, however, continues to be a concern for hoteliers in Patras.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Ηλεκτρονικά κανάλια διανομής, τουριστικό προϊόν, ξενοδοχεία, διαδίκτυο


Ελληνική γλώσσα

2018-10-09T08:17:21Z
2018-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
120

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.