Investigating Educational Needs of Teachers Secondary Education as part of the challenge for the "New School" of the 21st century

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Διερεύνηση των Επιμορφωτικών Αναγκών των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της πρόκλησης για το "Νέο Σχολείο" του 21ου αιώνα
Investigating Educational Needs of Teachers Secondary Education as part of the challenge for the "New School" of the 21st century

Κρυπωτού, Αδαμαντία

Τζιμογιάννης, Αθανάσιος
Σοφιανοπούλου, Χρυσούλα

This Diploma Thesis examined the Training Needs of Secondary Education teachers in the context of the challenge of the "New School" of the 21st century by conducting a quantitative research. An effort was made to identify the teachers’ Educational Needs, their degree of satisfaction with the training offered, their expectations of a training program, their views on the content and characteristics of a training program responding to modern needs and how all the above factors were linked to their personal data. The sample consisted of 119 teachers who served in Laconia schools during the school year 2017-2018. As a research tool, a questionnaire was constructed, based on the Teacher Training Organization questionnaire (National Center for Social Research & Kedros SA, 2008) and the Valma questionnaire (2006). The results showed that the sample teachers considered that their inadequate didactic, scientific and pedagogical training coupled with the introduction of new technologies in didactic practice and the various educational changes and developments related to the concept of "New School" are the primary key factors that create a need for training. Consequently, they stated that their expectations from a training program are to train them in the above fields with content that is relevant, in their view, and that enhances their respective knowledge and skills and emphasizes issues of interpersonal relationships, behavior and learning difficulties. They expressed the least satisfaction with the number and content of the programs they had attended and stated that their decision to participate in training programs is mainly influenced by the content of the program, the time and duration demanded and the obligations it entails. Finally, they considered it necessary to organize an institution of optional training with a choice of subjects according to the needs of the teachers with the most suitable bodies for the implementation of the decentralized agencies of the Ministry of Education and the Institutions of Higher Education.
Περιέχει : πίνακες,σχήματα
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία μελέτησε τις Επιμορφωτικές Ανάγκες των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της πρόκλησης του “Νέου Σχολείου” του 21ου αιώνα με τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας. Έγινε προσπάθεια να προσδιοριστούν οι Επιμορφωτικές Ανάγκες των εκπαιδευτικών, ο βαθμός ικανοποίησής τους από την προσφερθείσα επιμόρφωση, οι προσδοκίες τους από ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι απόψεις τους για το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά ενός επιμορφωτικού προγράμματος, ανταποκρινόμενου στις σύγχρονες ανάγκες και πώς αυτά συνδέονταν με ατομικά τους στοιχεία. Το δείγμα ήταν 119 εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα σχολεία της Λακωνίας κατά το σχολικό έτος 2017-2018. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, δομημένο με βάση το ερωτηματολόγιο του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών & Κέδρος Α.Ε., 2008) και το ερωτηματολόγιο του Βαλμά (2006). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί του δείγματος θεώρησαν ότι η ελλιπής διδακτική, επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτισή τους σε συνδυασμό με την είσοδο των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη και τις ποικίλες εκπαιδευτικές αλλαγές και εξελίξεις που σχετίζονται με την έννοια του “Νέου Σχολείου” είναι οι πιο βασικοί παράγοντες που δημιουργούν ανάγκη επιμόρφωσης. Συνακόλουθα δήλωσαν ότι οι προσδοκίες τους από ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης είναι η κατάρτισή τους στους παραπάνω τομείς με ενδεδειγμένο κατά την άποψή τους περιεχόμενο αυτό που ενισχύει τις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες και που δίνει έμφαση σε ζητήματα διαπροσωπικών σχέσεων, συμπεριφοράς και μαθησιακών δυσκολιών. Εξέφρασαν την ελάχιστη ικανοποίησή τους από τον αριθμό και το περιεχόμενο των προγραμμάτων που είχαν παρακολουθήσει και δήλωσαν ότι η απόφασή τους για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα επηρεάζεται κυρίως από το περιεχόμενο του προγράμματος, τον χρόνο και τη διάρκεια διεξαγωγής και τις υποχρεώσεις που αυτό συνεπάγεται. Τέλος, θεώρησαν αναγκαία την οργάνωση θεσμού προαιρετικής επιμόρφωσης με επιλογή θεμάτων ανάλογα με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών με καταλληλότερους φορείς για την υλοποίηση των προγραμμάτων αποκεντρωμένους φορείς του Υπουργείου Παιδείας και τα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

“Νέο Σχολείο”
educational need
εκπαιδευτική ανάγκη
επιμόρφωση εκπαιδευτικών
"New School"
teacher training


Ελληνική γλώσσα

2018-10-11T08:12:03Z
2018-09-29


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

3
228
96

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.