Differentiated Instruction in Teaching Speaking: The case of a private language school in Greece

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Εφαρμογή της Διαφοροποιημένης Μάθησης στη Διδασκαλία της Παραγωγής Λόγου: Η περίπτωση ενός κέντρου ξένων γλωσσών στην Ελλάδα
Differentiated Instruction in Teaching Speaking: The case of a private language school in Greece

ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΔΡΙΑΝΑ

ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

The aim of the current study is to examine whether differentiated instruction can address and cater for the diverse needs of students in an EFL classroom in Greece and specifically if it can enhance the learners' speaking skills. What is also explored is the learners' attitudes on speaking, their performance before and after the differentiated lessons have been conducted and their views on differentiated instruction. Moreover, the difficulties faced during the whole process are also explored. The researcher implemented a speaking syllabus based on differentiated instruction in a class of 19 learners of A2 level, aged 9-12 years old at a private language school in Achaia. Furthermore, the researcher adopted an action research and employed a combination of qualitative and quantitative research instruments such as questionnaires, classroom observations and interviews. According to the data of both the quantitative and qualitative research instruments the differentiated instruction speaking syllabus seemed to have benefited the learners in improving their oral skills and their motivation towards English. Another significant finding was that both the teacher and the learners exhibited a very positive attitude towards differentiated instruction. Finally, it acknowledges the need for teacher training on differentiated instruction while further research in this field is recommended.
Περιέχει πίνακες και διαγράμματα
Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει εάν η διαφοροποιημένη μάθηση έχει τη δυνατότητα να στοχεύσει και να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών μέσα στη σχολική τάξη όπου διδάσκονται τα Αγγλικά ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα του σήμερα και ειδικότερα να εξετάσει εάν μπορεί να βελτιώσει την προφορική ικανότητα των μαθητών. Επίσης, διερευνώνται οι απόψεις των μαθητών σχετικά με το προφορικό λόγο στη ξένη γλώσσα, η απόδοση τους πριν και μετά τα διαφοροποιημένα μαθήματα καθώς και η γνώμη τους σχετικά με τη διαφοροποιημένη μάθηση. Επιπρόσθετα, εξετάζονται οι δυσκολίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας. Ο ερευνητής εφάρμοσε μια σειρά μαθημάτων βασισμένα στην διαφοροποιημένη μάθηση και τα οποία εστίασαν στο προφορικό λόγο σε μια τάξη 19 μαθητών επιπέδου Α2, ηλικίας 9-12 ετών σε ένα κέντρο ξένων γλωσσών στην Αχαία. Επιπλέον, ο ερευνητής υιοθέτησε έρευνα δράσης και χρησιμοποίησε ένα συνδυασμό ερευνητικών εργαλείων, όπως ερωτηματολόγια, τη παρατήρηση στη τάξη και συνεντεύξεις. Σύμφωνα με τα ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα κατεδείχθει ότι τα διαφοροποιημένα μαθήματα ωφέλησαν τους μαθητές στο να βελτιώσουν τις προφορικές τους δεξιότητες αλλά και το κίνητρο τους προς την Αγγλική γλώσσα. Άλλο ένα σημαντικό εύρημα ήταν οτι τόσο η δασκάλα όσο και οι μαθητές επέδειξαν μια πολύ θετική στάση προς τη διαφοροποιημένη μάθηση. Τέλος, αναγνωρίζεται η ανάγκη εκπαίδευσης των δασκάλων πάνω στην διαφοροποιημένη μάθηση και προτείνεται περαιτέρω έρευνα στο τομέα αυτό.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Speaking skill
Έρευνα δράσης
Young Learners
Private school
Action research
Differentiated Instruction
EFL
Αγγλικά ως Ξένη γλώσσα
Μαθητές μικρής ηλικίας
Προφορικη δεξιοτητα
Διαφοροποιημενη μαθηση
Ιδιωτικό σχολείο


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T10:53:19Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
9
163

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.