Ερευνώντας τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα από τους καθηγητές στην αίθουσα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Investigating teachers’ use of Interactive Whiteboards in the EFL classroom
Ερευνώντας τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα από τους καθηγητές στην αίθουσα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας

Giantsiou, Margarita

Karagianni, Evangelia

The purpose of this study is to present how a particular teaching tool, the Interactive whiteboard (IWB), which is one of the most revolutionary instructional technologies that has been introduced and adopted in EFL classrooms, is used. Through this research, answers are given concerning the extent that teachers are prepared to fully employ this technological tool. Furthermore, some variables are examined such as age and teaching experience with the use of IWBs as well as training which seem to affect how teachers self-evaluate their ability to use the IWB. Reflecting on the above, the research investigates whether teachers are trained enough to employ and integrate IWBs in their classrooms. Additionally, since IWBs offer a great number of facilities that have a positive effect on students’ learning process, the use of certain of these IWB features are examined in this study. Finally, the analysis of the data revealed that teachers are familiar with the use of IWBs but they are not adequately trained to employ and integrate them in their teaching contexts.
Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να παρουσιάσει το πώς χρησιμοποιείται ένα εργαλείο διδασκαλίας, αυτό του Διαδραστικού πίνακα, που είναι μια από τις πιο επαναστατικές τεχνολογίες που εισήχθησαν και υιοθετήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας Αγγλικών. Μέσα από την έρευνα δίνονται απαντήσεις στο κατά πόσο οι καθηγητές είναι προετοιμασμένοι να κάνουν πλήρη εκμετάλλευση αυτού του εκπαιδευτικού εργαλείου. Επίσης, εξετάζονται κάποιες παράμετροι, όπως είναι η ηλικία και η εμπειρία στη διδασκαλία με τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα, καθώς και η εκπαίδευση των καθηγητών πάνω στη χρήση του, τα οποία φαίνεται να επηρεάζουν το πώς οι καθηγητές αξιολογούν την ικανότητά τους όσον αφορά τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα. Αναλογιζόμενοι τα παραπάνω η εργασία ερευνά το κατά πόσο οι καθηγητές είναι εκπαιδευμένοι ως προς τη χρήση και την ενσωμάτωση του Διαδραστικού Πίνακα στο μάθημά τους. Επιπρόσθετα, καθώς ο Διαδραστικός Πίνακας προσφέρει έναν μεγάλο αριθμό δυνατοτήτων που επηρεάζουν θετικά τη μάθηση, η χρήση ορισμένων εξ’ αυτών των δυνατοτήτων του Διαδραστικού Πίνακα μελετώνται στην παρούσα έρευνα. Τέλος, η ανάλυση των δεδομένων αποκάλυψε ότι οι καθηγητές είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα. Ωστόσο, θα συμπεραίναμε ότι δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι ως προς τη χρήση και την ενσωμάτωσή του στο πλαίσιο της διδασκαλίας τους.
Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα, γραφήματα

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Interactive Whiteboard
Διαδραστικός Πίνακας


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T10:54:31Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
100
5




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.