δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Η χρήση Moodle στην εκμάθηση Γενικών Αγγλικών στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Moodling General English Learning in a Secondary Vocational context

Kati, Aikaterini

Karras, Ioannis
Stathopoulou, Maria

Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα, εικόνες
Η παρούσα μελέτη ερεύνησε τους σκοπούς και τη συχνότητα της χρήσης ΤΠΕ και των εφαρμογών δικτύου στο ελληνικό πλαίσιο διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα, καθώς και τις αντιλήψεις και τη στάση των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή της μεικτής μάθησης όπως αυτή υλοποιείται από το Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων του Moodle. Επιπλέον, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να κάνουν προτάσεις για το σχεδιασμό της πλατφόρμας Moodle σχετικά με τα θέματα, τον τρόπο και τις μεθόδους αξιολόγησης και τα πιο κατάλληλα εργαλεία για τη διδασκαλία των τεσσάρων δεξιοτήτων, της γραμματικής και του λεξιλογίου. Ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων όπως προέκυψαν από τη διαδικτυακή έρευνα που απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς δημόσιων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και ιδιωτικών σχολείων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία έχει θετική στάση απέναντι στην τεχνολογική καινοτομία στη διδακτική πρακτική και αναγνωρίζει τα πλεονεκτήματα της μεικτής μάθησης. Εντούτοις, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί διστάζουν να ενσωματώσουν το Moodle στις διδακτικές τους πρακτικές, αναφέροντας τους λόγους που εμποδίζουν την εφαρμογή του. Γι’αυτό το λόγο, ο ερευνητής δημιούργησε μια δειγματική σειρά μαθημάτων βασιζόμενος στις προτάσεις των συμμετεχόντων καθώς και στις παιδαγωγικές θεωρίες και αρχές που διέπουν το σχεδιασμό διδακτικών υλικών και του Moodle, παρέχοντας έτσι στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο για να ενσωματώσουν τη μεικτή μάθηση στη διδακτική διαδικασία και να βιώσουν τα πλεονεκτήματα του Moodle.
The present study investigated the purposes and frequency of ICT and web applications use in the Greek EFL context along with the teachers’ perceptions and attitudes concerning the implementation of Blended learning as realized by the Moodle Course Management System. Moreover, the participants were requested to make suggestions upon the design of a Moodle platform in relation to the topics, the mode and methods of assessment and the appropriate tools for the teaching of the four skills, grammar and vocabulary. The quantitative and qualitative data obtained from the Internet survey addressed to state (primary and secondary) and private school teachers were statistically analysed. The results showed that the vast majority of teachers have positive attitudes towards using technological innovation in their teaching practice and identify the benefits of Blended learning. However, most teachers are reluctant to incorporate Moodle in their teaching practices, providing the reasons that hinder its implementation. Based on the participants’ suggestions and the underlying pedagogical theories and principles of materials’ design and Moodle a sample course was created so as to provide teachers with a tool to integrate Blended learning in the teaching process and experience the advantages of Moodle.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

teachers' perceptions
Moodle
Μεικτή Μάθηση
General English
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
materials' design
Γενικά Αγγλικά
Blended Learning
σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T10:58:13Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
225
8




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.