Motivating Young Learners in the EFL Classroom with Stories through a Learning by Design Approach: a case study

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Motivating Young Learners in the EFL Classroom with Stories through a Learning by Design Approach: a case study

Μητροθανάση, Παναγιώτα

ΑΛΕΞΙΟΥ, ΘΩΜΑΗ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ

Η μελέτη αυτή αποτελεί μελέτη περίπτωσης όσον αφορά την Παρώθηση μιας συγκεκριμένης τάξης μετά την υιοθέτηση κάποιων διαφοροποιημένων τεχνικών διδασκαλίας που βασίζονται στη θεωρία της Νέας Μάθησης. Συγκεκριμένα, η μελέτη αναφέρει σύντομα τις διάφορες παιδαγωγικές θεωρίες εστιάζοντας περισσότερο στη θεωρία της Νέας Μάθησης η οποία ήρθε να προτείνει καινούριους τρόπους διδασκαλίας σε μία εποχή όπου οι Νέες Τεχνολογίες καθιστούν την Παραδοσιακή Διδασκαλία ανεπαρκή για τις ανάγκες των μαθητών. Το επόμενο στάδιο της μελέτης αναφέρεται στην μεθοδολογία έρευνας που ακολουθήθηκε. Τα παιδιά της –υπό έρευνα- τάξης συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο «Ανάλυσης Αναγκών» για να αποτυπωθεί έτσι η στάση και οι προτιμήσεις τους απέναντι στο μάθημα. Έπειτα σχεδιάζεται μια σειρά σεναρίων βασισμένα στη θεωρία «Μαθαίνοντας βάσει Σχεδίου». Καθ’όλη τη διάρκεια των μαθημάτων οι αλλαγές που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας καταγράφονται. Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων οι μαθητές συμπληρώνουν το ίδιο ερωτηματολόγιο για να αποτυπωθεί πιθανή αλλαγή στην στάση τους απέναντι στο μάθημα. Τα αποτελέσματα αναλύονται και παρουσιάζονται σχηματικά. Τέλος προτείνονται τρόποι σχεδιασμού μαθημάτων με βάση τη Νέα Μάθηση με σκοπό την ευρύτερη χρήση τους στις αίθουσες διδασκαλίας.
New Learning is a relatively new education theory trying to cover the need for change in pedagogical practices after the domination of new technology. This new educational theory has suggested that a shift should take place from Didactic Pedagogy to Transformative Pedagogy in order for students to be more actively involved in the learning process. This paper intends to examine whether a class in a Greek Primary School could gain a more positive attitude about the lesson after adopting two scenaria following the Learning by Design principles for a few courses. Students were asked to fill a Need Analysis Questionnaire before and after the completion of the courses based on New Learning, reporting their attitude about the lesson. The results were then monitored and analysed. The findings indicate that the learners were more willing to participate in the lesson after the implementation of New Learning Techniques and gained a more positive attitude towards the lesson. The results of the Needs Analysis Questionnaires were also confirmed by the classroom diaries kept during the whole survey process. Finally, the dissertation suggests ways that material based on New Learning can be designed in an effective way, for future purposes.
Περιέχει πίνακες, διαγράμματα και εικόνες

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

young learners
Learning by Design
motivation
story reading


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T11:00:53Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
101
4




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.